1 listopada 2016

Zimowy konkurs literacki

WINTER IS COMING!

Cześć i czołem! Wspólnie z załogą Wywiadów postanowiłam zorganizować jesienno-zimowy konkurs literacki, który ma na celu nieco rozruszać naszą kochaną stronę. Dlatego w imieniu całej ekipy zachęcam do zapoznania się z poniższymi treściami i wysłaniu zgłoszenia.
Życzymy miłej zabawy! ;)


Regulamin
  1. Praca nie może zajmować więcej niż trzydzieści stron w Dokumentach Google.
  2. Musi być napisana czcionką Times New Roman, rozmiar 12, interlinia 1,5 i umieszczona w Dokumentach Google.
  3. W pracy nie mogą znajdować się treści erotyczne. W stosownych ilościach mogą występować wulgaryzmy i sceny brutalne/krwawe.
  4. Temat jest dowolnie interpretowany przez autora.
  5. Każda praca ma mieć własny, wymyślony przez autora tytuł.
  6. Praca powinna być zatytułowana, a także podpisana (np. Tęczowe_Ciasteczko). Poniżej proszę podać również cytat, na podstawie którego napisano opowiadanie oraz gatunek i anime.
  7. Autor może napisać pracę wykorzystując bohaterów z dowolnego anime. Może być to cross-over.
  8. Autor musi ściśle trzymać się wyznaczonych terminów, inaczej zostanie zdyskwalifikowany z konkursu.
  9. Praca nie może być betowana.
  10. Prace nadsyłamy na mail: yakiimomadara@gmail.com

Przykładowe zgłoszenie
nick: np. Yakiimo
zgoda: wyrażam zgodę, bądź nie, na opublikowanie mojej pracy na stronie  Mangowych Wywiadów
temat: np. Mów szeptem jeśli mówisz o miłości*
hasło: ulubiony zespół muzyczny



Czas na nadsyłanie zgłoszeń: 01.11.2016 - 11.11.2016
Czas na nadsyłanie prac: 01.11.2016 - 01.12.2016
Ogłoszenie wyników:  06.12.2016



Nagrody

#1 - wywiad, szablon, reklama bloga 6 miesięcy
#2 - szablon, reklama 3 miesiące
#3 - reklama 3 miesiące


Każda praca po nadesłaniu zostanie sprawdzona przez betę Yakiimo pod kątem błędów, po czym ekipa Mangowych Wywiadów wspólnie oceni kreatywność, spójność i logiczność opowiadania i wyłoni wygranych ;).


Tematy prac
Każdy z uczestników dowolnie wybiera sobie temat, a następnie - wedle własnego uznania - interpretuje go. Tematy nie mogą się powtarzać! Te, które zostały już wybrane, będą regularnie skreślane z listy.

  1. “Nie pod­da­waj się roz­paczy. Życie nie jest lep­sze ani gor­sze od naszych marzeń, jest tyl­ko zu­pełnie inne”. ~ William Shakespeare

  1. “Trzeba coś kochać, żeby to znienawidzić”. ~ Nicholas Sparks

  1. “Przeznaczenie zazwyczaj czeka tuż za rogiem. Jakby było kieszonkowcem, dziwką albo sprzedawcą losów na loterie; to jego najczęstsze wcielenia. Do drzwi naszego domu nigdy nie zapuka. Trzeba za nim ruszyć”. ~ Carlos Ruiz Zafon

  1. “Ludzie, którzy nie potrzebują innych ludzi, potrzebują innych ludzi, by im okazywać, że są ludźmi, którzy nie potrzebują innych ludzi”. ~ Terry Pratchett

  1. “Nie masz wpływu na to, że ktoś cię zrani na tym świecie, staruszku, ale masz coś do powiedzenia na temat tego, kim ta osoba będzie. Podoba mi się mój wybór”. ~ John Green

  1. “Nadzieja bierze mnie w ramiona i trzyma w swoich objęciach, ociera mi łzy i mówi, że dziś, jutro, za dwa dni wszystko będzie dobrze, a ja jestem na tyle szalona, że ośmielam się w to wierzyć”. ~ Tehereh Mafi

  1. “Normalność to pierwszy symptom śmiertelnej choroby”. ~ Jonathan Carroll

  1. “Nie wszystko jest tym, na co wygląda, a ludzie nie zawsze są tymi, za których się podają”. ~ C.J. Daugherty

  1. “Większość psychologów uważa, że wrogość, to wysublimowany pociąg seksualny”. ~ Cassandra Clare

  1. “Podobno Bóg kocha człowieka bezwarunkową miłością. Jak na bezwarunkową miłość, to cholernie dużo tych warunków”. ~ Jodi Picoult

  1. “Nic nigdy nie zdarza się tak, jak to sobie wyobrażamy. [...] Z drugiej strony, jeśli sobie niczego nie wyobrażasz, nigdy nic się nie wydarza”. ~ John Green

  1. “Nigdy nie zapominaj o tym, kim jesteś, bo świat na pewno o tym nie zapomni. Uczyń z tego swoją siłę, a wtedy przestanie to być twoim słabym punktem. Zrób z tego swoją zbroję, a nikt nie użyje tego przeciwko tobie”. ~ George R.R. Martin

  1. “Życie nie jest życiem, jeśli się przez nie tylko prześlizgniesz. Wiem, że jego istota polega na tym, by znaleźć rzeczy, które mają znaczenie, i trzymać się ich, walczyć o nie i nie odpuścić”. ~ Lauren Oliver

  1. “A wszystko co kochałem - kochałem w samotności”. ~ Edgar Allan Poe

  1. “Chłopiec już nigdy więcej nie płakał i nigdy nie zapomniał tego, czego się nauczył: że kochać to niszczyć i że być kochanym to znaczy zostać zniszczonym”. ~ Cassandra Clare

  1. “Jest taka chwila, w której, zdani sami na siebie, ludzie przestają żyć, a starają się zaledwie przeżyć”. ~ Stephen King

  1. “Czasem człowiek dokonuje w życiu wyboru, a czasem to wybór stwarza człowieka”. ~ Gayle Forman

  1. “Zrób mi jakąś krzywdę. Chcę poczuć mocniej, ostrzej dobitniej.. Chcę wiedzieć, czuć, że jestem dla ciebie nikim” ~ Jakub Żulczyk

  1. “No cóż, kiedy twoje życie rozpada się na kawałki, czasem rozpadasz się razem z nim”. ~ C. J. Daugherty

  1. “Została pocięta, poszarpana przez ludzi i przez okoliczności”. ~ Jakub Żulczyk




*cytat Williama Shakespeare’a

AKTUALIZACJA: 06.11.2016 r

58 komentarzy:

  1. nick: Adriemmer R
    adres bloga: http://jaeidori.blogspot.com/
    zgoda: Wyrażam zgodę na opublikowanie mojej pracy na stronie Mangowych Wywiadów
    temat: “Nic nigdy nie zdarza się tak, jak to sobie wyobrażamy. [...] Z drugiej strony, jeśli sobie niczego nie wyobrażasz, nigdy nic się nie wydarza”. ~ John Green
    hasełko: Kings of leon

    OdpowiedzUsuń
  2. Nick: Mariko
    Adres: http://finde-me.blogspot.com
    Zgoda: wyrażam zgodę na opublikowanie mojej pracy na stronie Mangowych Wywiadów.
    Temat: “No cóż, kiedy twoje życie rozpada się na kawałki, czasem rozpadasz się razem z nim”. ~ C. J. Daugherty
    Hasło: Skillet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoszenie zostało przyjęte! Życzę powodzenia w pisaniu <3.

      Usuń
    2. Dziękuję przyda się

      Usuń
  3. Mam kilka pytań xd
    - czy opowiadanie musi być w tematyce zimowej?
    - czy można dodać postać OC? :)
    Pozdrawiam i czekam na odpowiedź. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o tematykę, nie musi być zimowa. Tak jak napisały dziewczyny, interpretacja tematu jest dowolna. :3 Co do OC, to się zaraz zgłoszę do Kaori i dowiem. :)

      Usuń
    2. OC mogą występować, ale tak, żeby nie przysłoniły postaci z M&A.

      Usuń
  4. Nick: Yuriko
    Adres bloga: mechaniczna-pozytywka.blogspot.com
    Zgoda: wyrażam zgodę na opublikowanie mojej pracy na stronie Mangowych Wywiadów.
    Temat: “Chłopiec już nigdy więcej nie płakał i nigdy nie zapomniał tego, czego się nauczył: że kochać to niszczyć i że być kochanym to znaczy zostać zniszczonym”. ~ Cassandra Clare
    Hasło: ... to jest bardzo dobre pytanie... Wham!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nick: Okeyla Kodori
    Adres bloga: http://the-silent-scream-ss.blogspot.com
    Zgoda: Wyrażam zgodę na opublikowanie mojej pracy na stronie Mangowych Wywiadów
    Temat: “Trzeba coś kochać, żeby to znienawidzić”. ~ Nicholas Sparks
    Hasło: Nie mam ulubionego zespołu, jedynie piosenkarkę - Arianę Grande

    OdpowiedzUsuń
  6. Nick: Kejża
    Adres bloga: http://zastrzyk-smierci.blogspot.com
    Zgoda: Wyrażam zgodę na opublikowanie mojej pracy na stronie Mangowych Wywiadów.
    Temat: “Nadzieja bierze mnie w ramiona i trzyma w swoich objęciach, ociera mi łzy i mówi, że dziś, jutro, za dwa dni wszystko będzie dobrze, a ja jestem na tyle szalona, że ośmielam się w to wierzyć”. ~ Tehereh Mafi
    Hasło: Neich XDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej:)
    Spróbuję któryś raz z kolei napisać ^.^''' Ale znając życie to upubliczniłam dwa komentarze (jeden z anonimka, a drugi ze swojego konta X.x Jeśli tak się stało, to bardzo za to przepraszam ;;) Tak więc do dzieła:
    1. Czy nawiązanie do cytatu musi być "mocne", czy można go napisać np. na początku opowiadania, a potem snuć dalej? Czy jednak postacie lub narrator - w tym przypadku ja - musi poświęcić kilka linijek na jego interpretację?
    2. Czy praca musi być koniecznie pisana w Dokumentach Google? Nie może być pisana w Wordzie? :)
    3. Czy wysyła się ją jako plik czy też treść całego maila?
    Przepraszam za te durnowate pytania :)
    Pozdrawiam, Ginny Kurogane.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Ogólnie uważam, że jeżeli chodzi o cytat, to nikt nie musi rozpisywać żadnej interpretacji, bo to nie jest lekcja języka polskiego czy wykłady z moim Dziekanem, a zwykły konkurs. xD W cytatach chodzi o to, że prace mają się do niego po prostu jakoś odnieść; ma zainspirować was do ich napisania. Historia ma być w jakiś sposób na nim oparta, a cytat ma służyć jako podsumowanie/morał. Ale tak jak wspomniałam, nikt nie musi ich tutaj od deski do deski interpretować, bo cały tekst ma być na swój sposób tą interpretacją.

      2. Jeżeli chodzi o dokumenty google, wybrałyśmy je ze względu na to, że gdy już uczestnicy zajmą jakieś miejsca, to ich prace zostaną udostępnione tu na stronie, do wglądu czytelników. Owe dokumenty pozwalają na to, by sprawę ułatwić i pozwolić każdemu na czytanie bez jakiegoś pobierania. Dlatego pragniemy, żebyście pisali właśnie w nich, bo jeżeli potem przyjdzie nam przenosić wasze teksty z plików worda/open offica do doków, to coś się może pokiepścić w akapitach etc. Nie chcemy odpowiadać za ewentualne błędy, jakie przez to powstaną. W ostateczności, jeżeli nie masz innej możliwości, to nadeślij nam plik na pocztę.

      3. Pozwól, że tu się nie będę rozwodzić, ale nawet nie umiem sobie wyobrazić, aby ktoś nadesłał pracę bezpośrednio w mailu, a nie załączniku. Gdzie akapity, gdzie justowanie tekstu, gdzie schludność pracy, bo na pewno nie w mailu. xD A pamiętajcie, że ta schludność też ma jakieś znaczenie.

      Pozdrawiamy! :)

      Usuń
    2. Dziękuję ślicznie za wyjaśnienie :)
      I jeszcze raz przepraszam za głupie pytania, po prostu chciałam się upewnić przed wzięciem udziału (Jakby później się okazało, że źle coś zrozumiałam, to chyba bym się pocięła mydłem xD) Co do Dokumentów Google... Ja ich w ogóle nie używam, swoje opowiadania piszę właśnie w open oficcie, którego już całkiem dobrze znam :( Dlatego nadeślę pliczek (jak się wyrobię :3) na pocztę ^^ Ginny Kurogane.

      Usuń
    3. Nie ma problemu! Z niecierpliwością czekamy na Wasze wszystkie prace. :) Nie ma się co spieszyć, lepiej kilkukrotnie przeczytać swój tekst przed nadesłaniem, by stłamsić wszystkie błędy do maksymalnego minimum. :D

      Usuń
    4. Spoczko, przesyłaj mi w czym tak chcesz, ja sobie to przeniosę do Dokumentów Google, ale w takim wypadku nie odpowiadam za przesunięcia akapitów czy cokolwiek innego ;).

      Usuń
    5. Okej, zrozumiałam :) Odpowiadam Yakiimo, żeby nie było żadnych wątpliwości ^.^' I zdradzę Wam w sekrecie, że mam już 8 stron opowiadania...
      Pozdrawiam ponownie, Ginny Kurogane.

      Usuń
    6. Super, życzę weny, ale jak widać owa ci dopisuje ;).

      Usuń
  8. Nick: chusteczka_aha
    Adres bloga: http://nie-skreslaj-mnie.blogspot.com/
    Zgoda: Wyrażam zgodę na opublikowanie mojej pracy na stronie Mangowych Wywiadów.
    Temat: “Została pocięta, poszarpana przez ludzi i przez okoliczności”. ~ Jakub Żulczyk ♥
    Hasło: Linkin Park ♥

    YOLO, obym miała czas to napisać XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoszenie przyjęte. Życzę powodzenia i czasu na pisanie! :)

      Usuń
  9. Yami Kagayaki
    http://shikatemaopo.blogspot.com/
    Wyrażam zgodę, bądź nie, na opublikowanie mojej pracy na stronie Mangowych Wywiadów
    temat: “Przeznaczenie zazwyczaj czeka tuż za rogiem. Jakby było kieszonkowcem, dziwką albo sprzedawcą losów na loterie; to jego najczęstsze wcielenia. Do drzwi naszego domu nigdy nie zapuka. Trzeba za nim ruszyć”. ~ Carlos Ruiz Zafon ( Pół godziny mi to zajęło! Nie! Więcej. Wybieranie cytatu to była masakra. Wszystkie są cudowne.
    Osz. Dlaczego zespół? Mmmm.... niech będzie Imagine Dragons

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Wyrażam zgodę, bądź nie, na opublikowanie mojej pracy na stronie Mangowych Wywiadów.''
      Musisz się zdecydować, czy wyrażasz zgodę, czy nie. ;)

      Usuń
    2. Ojej. Już, już.
      Wyrażam zgodę na opublikowanie mojej pracy na stronie Mangowych Wywiadów
      Gomen.

      Usuń
    3. Yami, no weź. Jak znowu zmiażdżysz konkurencję, to masz u mnie jakąś nagrodę rzeczową. xD

      Usuń
    4. Mayako: No gdzie tam, nikogo nie będę miażdżyć. Tamto to był jednorazowy wyskok mojej narwanej weny.
      Kaori Fukao: Dziękuje za przyjęcie zgłoszenia. :)

      Usuń
    5. Cieszę się, że cytaty przypadły Ci do gustu. Sama siedziałam nad nimi półtorej godziny dobierając takie, do których można napisać jakieś fajne opowiadanko xD.
      Powodzenia w pisaniu! ;)

      Usuń
  10. Raz się żyje, nie? xD
    Ginny Kurogane
    http://dwa-serca-jedno-przeznaczenie.blogspot.com/
    Wyrażam zgodę na publikowanie mojej pracy na stronie Mangowych Wywiadów.
    “Nie wszystko jest tym, na co wygląda, a ludzie nie zawsze są tymi, za których się podają”. ~ C.J. Daugherty
    Ulubiony zespół? Serio...? =.=
    No dobra, niech będzie Hollywood Undead
    Mam nadzieję, że zgłoszenie przejdzie (jak coś, to mam jeszcze bloga, na którym mam prolog i 3 rozdziały) :)


    OdpowiedzUsuń
  11. Nick: Blady Księżyc
    Adres bloga: http://adonis-club.blogspot.com/
    Zgoda: Wyrażam zgodę na opublikowanie mojej pracy na stronie Mangowych Wywiadów.
    Temat: “A wszystko co kochałem - kochałem w samotności”. ~ Edgar Allan Poe
    Hasło: Brak ulubionego zespołu, bo w ogóle niezbyt lubię muzykę.

    OdpowiedzUsuń
  12. nick: Perełka
    adres bloga: -
    zgoda : wyrażam zgodę na opublikowanie mojej pracy na stronie Mangowych Wywiadów
    temat: “Nie pod­da­waj się roz­paczy. Życie nie jest lep­sze ani gor­sze od naszych marzeń, jest tyl­ko zu­pełnie inne”. ~ William Shakespeare
    hasło: RED

    Wstępnie się zgłoszę, aby zaklepać sobie temat, jednak mam pytanie : nie posiadam bloga, więc czy to mnie automatycznie dyskwalifikuje?
    Chciałabym się po prostu sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestię posiadania bloga musimy przedyskutować. Jutro damy odpowiedź. :)

      Usuń
    2. Propsuję mocno za RED, kocham ich całym sercem. :D
      Ogólnie sprawa wygląda tak, że to jest jednak nierealne. Główną ideą tego wszystkiego jest reklama blogów osób, które się zgłoszą. No i same nagrody tyczą się blogów, które trzeba mieć... by mogły zostać nagrodzone, sama rozumiesz.

      Na to nie ma rozwiązania. Jest tylko alternatywa od nas: proponujemy, abyś założyła bloga, na którym np. umieszczałabyś swoje teksty (one-shoty). Jakby nie było, pierwszym, który by się tam pojawił, mogłaby być praca konkursowa (rzecz jasna opublikowana po tym, kiedy oddamy wam wyniki do publicznego wglądu). To jest jednak jedynie nasza propozycja, którą możesz rozpatrzeć.

      Aktualnie, niestety, Twoje zgłoszenie nie może zostać przyjęte, przez dane okoliczności.

      Usuń
    3. *RED górą*

      Rozumiem, w sumie mogłam to wziąć na czystą logikę, ale wolałam się jednak zapytać dla pewności :D W takim razie aktualizuję zgłoszenie:

      blog: http://zbior-ksiag.blogspot.com/

      :)

      Usuń
    4. Dobra, a więc zgłoszenie przyjęte. Prawdopodobnie za kilka miesięcy postaram się zorganizować konkurs, w którym osoby nie podsiadające blogów będą mogły wziąć udział. Jednak, tak jak mówiłam, trzeba będzie na to trochę poczekać ;).

      Usuń
  13. Nick: Eri
    Adres bloga: http://your-priceless-advice.blogspot.com/
    Wyrażam zgodę na publikowanie mojej pracy na stronie Mangowych Wywiadów.
    Temat: “Zrób mi jakąś krzywdę. Chcę poczuć mocniej, ostrzej dobitniej.. Chcę wiedzieć, czuć, że jestem dla ciebie nikim” ~ Jakub Żulczyk
    Hasło: Rammstein

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoszenie zostało przyjęte. Oby wena nad tobą wisiała! <3
      PS. WYBRAŁAŚ MÓJ UKOCHANY CYTAT XD.

      Usuń
  14. nick: Wiwiana Diehl
    adres bloga: aishiteru-itachi.blogspot.com
    zgoda: Wyrażam zgodę na opublikowanie mojej pracy na stronie Mangowych Wywiadów.
    temat: “Jest taka chwila, w której, zdani sami na siebie, ludzie przestają żyć, a starają się zaledwie przeżyć”. ~ Stephen King
    hasło: Closterkeller

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoszenie zostało przyjęte ;3.
      Życzę miłego pisania!

      Usuń
  15. nick: Irysek
    adres bloga: http://niuch.blogspot.com/
    zgoda: wyrażam zgodę, bądź nie, na opublikowanie mojej pracy na stronie Mangowych Wywiadów
    temat: “Podobno Bóg kocha człowieka bezwarunkową miłością. Jak na bezwarunkową miłość, to cholernie dużo tych warunków”. ~ Jodi Picoult
    hasło: Hollywood Undead

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście wyrażam zgodę na opublikowanie opowiadania. Godzina już nie ta i nie zwróciłam uwagi na to zaplątane "bądź nie", wybaczcie.

      Usuń
    2. Zgłoszenie jak najbardziej przyjęte ;3. Życzę powodzenia w pisaniu xD. Przyznam szczerze, że ten cytat został tutaj umieszczony przez przypadek, bo potem zastanawiałam się czy do tego cytatu może powstać jakiekolwiek opowiadanie, jednak na wyrzucenie go było za późno xDDD.

      Usuń
  16. Nick: Sasame Ka
    Adres: http://huracanum.blogspot.com/
    Wyrażam zgodę na opublikowanie mojej pracy na stronie wywiady-z-autorami-blogow-mangaianime.blogspot.com.
    Temat: “Większość psychologów uważa, że wrogość, to wysublimowany pociąg seksualny”. ~ Cassandra Clare
    Hasło: Kamp!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nick: Hakumei Owari
    Adres: https://sciezka-krwawej-kontrloli.blogspot.com/
    Wyrażam zgodę na opublikowanie mojej pracy na stronie Mangowych Wywiadów
    Temat: “Czasem człowiek dokonuje w życiu wyboru, a czasem to wybór stwarza człowieka”. ~ Gayle Forman
    Hasło: Imagine Dragons

    OdpowiedzUsuń
  18. Pozdrawiam. Mam pytanie co do opowiadania. Ile stron musi być minimum?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyznaczamy dolnej granicy, ale dobrze by było, gdyby opowiadanie miało chociaż 3 strony. :)

      Usuń
    2. Myślę, że pięć stron to dolna granica ;).

      Usuń
  19. nick: Mikota
    adres bloga: http://przecietni-ss.blogspot.com/
    zgoda: wyrażam zgodę, na opublikowanie mojej pracy na stronie Mangowych Wywiadów
    temat: “Nigdy nie zapominaj o tym, kim jesteś, bo świat na pewno o tym nie zapomni. Uczyń z tego swoją siłę, a wtedy przestanie to być twoim słabym punktem. Zrób z tego swoją zbroję, a nikt nie użyje tego przeciwko tobie”. ~ George R.R. Martin
    hasło: Evanescence

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoszenie przyjęte ;). Życzę weny w pisaniu!

      Usuń
    2. Dziękuję. Wena zawsze mile widziana :)

      Usuń

CREATED BY
MAYAKO
CREDIT: RENDER