25 lipca 2016

Info

Hej kochani :)
Tak to ja Rons, tak żyje. Na początek kilka wyjaśnień, wielkie podziękowania dla dziewczyn i ogromne przeprosiny dla was.

Długo mnie nie było i zdaję sobie sprawę, że nieźle zawaliłam swoje obowiązki, ale życie prywatne i szkoła trochę mnie obciążyły. Wywiady, w ogóle blogosfera, zeszły na dalszy plan, ale teraz wróciłam :). Nie od razu moja aktywność będzie, jak dawniej, ale małymi kroczkami będę wywiązywać się z obowiązków dziennikarki i administratorki, a Was  proszę o trochę cierpliwości.

Chciałam Was bardzo przeprosić za moją długawą nieobecność, zwłaszcza osoby z mojej kolejki. Jest mi bardzo, bardzo przykro i źle mi z faktem, że was tak zawiodłam. Powoli zabieram się za nadrabiania, więc spodziewajcie się wiadomości ode mnie.

Wielkie podziękowania należą się załodze, która świetnie poradziła sobie pod moją nieobecność, przejęła trochę moich obowiązków, a co najważniejsze pracowała ciężko, by utrzymać nasze kochane wywiady. Wielkie dzięki, jesteście wielkie :)


Chciałabym serdecznie powitać trzy nowe osoby w naszym zespole.

Misia – znakomicie przeszła miesięczny staż i zachwyciła chyba nas wszystkich swoim pierwszym wywiadem. Misia, jest teraz częścią załogi, a jej kolejka została oficjalnie otwarta. Serdecznie zapraszam do zgłaszania się do naszej kochanej  Misi :)

Yakiimo – nasza nowa beta, dzięki której nasze wywiady oraz posty (zwłaszcza moje :D ) będą trafiać na Wywiady w bardziej estetycznym i profesjonalnym stanie.

Mayako – no i nasza Mayako, która dba o niesamowity wygląd bloga w roli szabloniarki. Mieliście już nie jednokrotnie szanse zobaczyć jak jej przecudne szablony zdobią naszego bloga. Czyż ten szablon nie jest piękny?

Mam nadzieje, że macie udane wakacje :)

Wasza,
Rons

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CREATED BY
MAYAKO
CREDIT: RENDER