16 kwietnia 2016

Wywiady Oczami Czytelników

Hej, nie bijcie  i tak mam wielkie wyrzuty sumienia, że dopiero teraz dodaje  post, ale troszeczkę wczoraj za bardzo świętowałam z okazji urodzin wywiadów.

Chciałabym wam bardzo podziękować za te wspaniałe komentarze, to wiele dla nas znaczy. Jestem strasznie dumna z Mangowych Wywiadów, załogi i cieszę się, że zdecydowałam się zgłosić kiedy Hana otworzyła nabór ponad dwa lata temu. Czuje, że wiele osiągnęłyśmy i że jesteśmy częścią czegoś wielkiego. W końcu my i spisy łączymy gdzieś tą blogową rodzinkę. Muszę powiedzieć, że nie spodziewałam się, że tyle osób się zgłosi do naboru, ale to sprawiło mi jeszcze większą satysfakcje; Wy chcecie być częścią tego bloga, co oznacza że to, co robimy naprawdę Wam się podoba i doceniacie naszą prace.

Wczoraj był dość emocjonalny dzień, wywiady mają już 3 lata. 3 LATA!!!! Nie mam pojęcia, gdzie ten czas upłynął. Przeprowadzanie z Wami wywiadów i czytanie Waszych blogów, sprawia nam taką frajdę, że mamy nadzieje, że dacie nam szanse byśmy mogły kontynuować naszą przygodę, a liczba wejść, komentarzy i zgłoszeń wciąż będzie rosła.

Chciałabym w dużej mierze podziękować mojej kochanej załodze. Rhan już z nami nie ma, ale chce powiedzieć, że bez niej nie będzie już to samo, wniosła wiele na bloga i do załogi. Pijackie konfy na GG i Skype, jej niesamowite wywiady i optymistyczna postawa. Będzie nam tego brakować, życzymy Ci, Boleyn, nasza kochana wiele sukcesów i powodzenia w życiu  prywatnym i blogowym. Mam nadzieje, że nie raz do nas wpadniesz.

Kaori, hmmm.... bez niej daleko byśmy pewnie nie zaszły. Dużo nas opieprza i przywraca do pionu, kiedy Hosh znajdzie sok z aronii, a ja dostane w końcu szkocką od Rhan i gdzieś zapomnimy o naszej organizacji. Kaori, po odejściu Amy, zajęła się spawami administracyjnymi, czego ja zapewne sama bym nie ogarnęła. Dziękuje Neko, jesteś wielka, zginęłabym bez Ciebie. Może nie zawsze to mówię, ale bardzo cenię twoją ciężką pracę.

Hoshi, Hoshi to zwariowana, przecudowna osóbka, która jest dla nas wszystkich miła, kiedy Kaori na nas krzyczy. :( Oprócz dodania wywiadu, czy posta na szkockiej, zachwyci Was śpiewem z Sasuke jednorożcowej piosenki, no i oczywiście, nie raz przygotowała dla nas button. Dziękuję, Hosh :)

Na końcu jestem ja, nie będę sobie dziękować, aż tak źle ze mną nie jest, ale chciałabym się wytłumaczyć. Kiedy zdecydowałam się na chwile zniknąć z moich blogów, nie myślałam, że moje życie tak się pokręci i gdzieś to odbiło się na moich kochanych Wywiadach. Nie jest tak, że porzuciłam bloga na jakiś czas, cały czas starałam się to wszystko ogarnąć, to nabór, to konkurs. Obiecuje, że również i wywiad dodam nie długo. :)

Duże podziękowania należą się również Mayako, która nie raz przygotowywała dla nas szablon. Tym razem też możecie podziwiaćć jej dzieło. Jesteśmy wdzięczne za każdą pomoc. Chciałabym ją, przy okazji, oficjalnie powitać jako naszą nową szabloniarkę.

Najważniejsze, chciałabym podziękować WAM czytelnikom za te trzy lata, za to że z nami tyle wytrzymaliście, za wsparcie w postaci komentarzy czy samych wejść na bloga. Nie wiecie, jak to nas motywuje... znaczy, zapewne wiecie, gdyż sami jesteście autorami/twórcami blogów.

Poniżej są wasze komentarze, które pozostawiliście w zakładce "Wywiady Oczami Czytelników" z okazji urodzin bloga. Zakładka oficjalnie będzie częścią bloga i w każdej chwili będziecie mogli zostawić opinie, co Wam się podoba lub nie podoba. Będziemy wtedy wiedziały nad czym musimy pracować.



Mangowe wywiady czytam od trzech lat. Można powiedzieć, że od początku interesowałam się waszym blogiem, a czytanie o innych osobach stało się moją codziennością. Wywiady trzymały swój poziom, i to pewnie się nie zmieni. Nawet kilka razy chciałam dołączyć do załogi, jednak panikowałam. Pytania dobrze zadawane, zero u was stresu. Po prostu bomba!
- Ecleette 


Wasze wywiady napotkałam jakoś dwa lata temu i od razu stałam się stałym czytelnikiem! Od początku uważałam to za naprawdę epicki pomysł; sposób na głębsze poznanie wielu autorek czy zorientowanie się w ich blogach. Macie naprawdę fajną załogę, prowadzicie tę witrynę w nietuzinkowy sposób, przyciągacie ludzi i sprawiacie, że my, jako autorzy, nie czujemy przy was skrępowania. 😉
Uważam więc, że Mangowe Wywiady to jedna z najciekawszych inicjatyw w naszym "mangowym" społeczeństwie! Oby tak dalej. 😊
- Mayako 



UWIELBIAM tego bloga, pomysł z wywiadami to coś cudownego! 😊 Często tutaj wracam. Te wszystkie wywiady, okazje, aby głębiej poznać wiele autorów i ich twórczość... praca całej ekipy, włożona w tego bloga... tak przyjemnie się na to patrzy. Naprawdę uwielbiam Wywiady z autorami blogów M&A, widać że prace nad blogiem są sumienne. W dodatku wywiady są przeprowadzane w tak przyjemny sposób, że aż miło do nich wracać. 😊

Życzę Wam, aby Wywiady zostały prowadzane przez naprawdę długi, długi czas, aby nie brakło wam autorek i żeby blog tętnił życiem! Wszystkiego najlepszego z okazji trzecich urodzin dla całej ekipy. 😊 Uwielbiam Was!
- Okeyla Kodori


Osobiście, chciałabym również podziękować Samie, która te wywiady założyła, gdyby nie ona nas by tu nie było, a ja nie pisałabym teraz tego posta. Również wielkie dziękuję należy się Hanie, dziękuje za szanse, którą mi dałaś przyjmując mnie do załogi. :) Mogłabym tak dziękować jeszcze kilka godzin, wiele osób złożyło się na nasz sukces, na to gdzie teraz jesteśmy. Dziękuję! Uwielbiam Was! Jesteście wielcy!!! :*

P.S. W niedziele dodamy niespodziankę, specjalnie od nas dla Was. Miało być wszystko razem, ale się rozpisałam, a zdaje sobie sprawę, że naraz to może być za wiele. Zapraszamy w niedziele na dalsze świętowanie z nami tej wyjątkowej okazji, obiecuje, będzie ciekawie ;) A teraz już zmykam spać, i bardzo was przepraszam za lekki poślizg, ten post miał pojawić się w czwartek. Przepraszam, również za błędy, pisze na tablecie. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CREATED BY
MAYAKO
CREDIT: RENDER