6 czerwca 2015

Wywiad z Darką 3363



Zapraszam serdecznie na wywiad z Darką3363 prowadzącą bloga
 Kiedy pisanie staje się sztuką...

Anika: Cześć! Mam nadzieję, że się nie denerwujesz. Wbrew pozorom dziennikarze nie gryzą, oni połykają swoje ofiary. ^^

Darka3363: Nie no, denerwować się to ja się nie denerwuję. Jeszcze tak nie miałam.

Anika: To dobrze. Na początek może wyciągnę troszkę informacji o Twojej osobie, a potem przejdziemy do bloga. Kim jest Darka 3363? Jaka jesteś albo lepiej, za jaką osobę się uważasz?

Darka3363: Myślę że jestem dość wybuchową osobą, może też czasem cyniczną, ale zazwyczaj chodzę uśmiechnięta. O wizerunek trzeba dbać!

Anika: Oczywiście, że trzeba dbać! Wiem, że to pytanie będzie zupełnie niespodziewane, ale muszę je zadać. :d Jak Ci idzie w szkole? Powiedz mi jakie masz ocenki w dzienniku?

Darka3363: Uff...Teraz jestem w liceum, żeby mnie to usprawiedliwiło..Idzie nieźle, choć mogłabym mieć lepsze oceny XD Ja to jestem dumna, kiedy z polskiego 3+ dostaję ;d

Anika: Tak, powiedzmy, że Cię to trochę usprawiedliwia. Co robisz w wolnych chwilach? Pisanie się nie liczy, bo to chyba oczywiste!

Darka3363: Zazwyczaj wtedy albo zajmuję się rodzeństwem, albo oglądam filmy popularno-naukow​e, no i słucham od groma muzyki ;d Bez niej od jakiegoś czasu zasnąć nie mogę. No i jeszcze czytam książki i innych blogerów.

Anika: A sport? Trenujesz coś konkretnego czy może uprawiasz leżing przed telewizorem?

Darka3363: Zdecydowanie leżing XD Typ: Kanapowiec pospolity Zawód: Leń Podzawód: Uczeń

Anika: Cóż, masz wiele wspólnego z moim młodszym bratem w tej kwestii. xD Czy chciałabyś coś jeszcze powiedzieć o swojej osobie? Prosiłabym tutaj o takie coś, które mnie zaskoczy. Może jakaś ''fajna'' przygoda z Twojego życia?

Darka3363: Fajna to może za bardzo nie jest, ale z pewnością ciekawa ;d Otóż, kiedyś przewróciłam się na rolkach i jakimś cudem złamałam rękę. Miesiąc później wstałam wcześnie rano, bo miałam mieć właśnie ten pół-gips (tylko ja potrafię złamać nadgarstek-.-), a kiedy przyszedł kot pod drzwi, to wstałam i chciałam go wpuścić, ale, jak to ja, przewróciłam się o niewidzialną rzecz i wpadłam na szkło, którym tata przykrył rośliny. I tak oto, zamiast na zdjęcie gipsu zasuwałam na izbę przyjęć na szycie ręki. Tyle dobrego, że żyły były całe. Teraz została mi blizna od łokcia do samego nadgarstka i jeszcze kawałek na dłoni. A najlepsze jest to, że rozdarcie wcale mnie nie bolało, tyle tylko że się wystraszyłam. To było straszne XD

Anika: Nie zazdroszczę tej historii. Sama nigdy czegoś takiego nie przeżyłam i nie chce przeżyć. Kiedy w Twojej głowie narodziła się myśl o pisaniu? Pamiętasz ile wtedy miałaś lat, jak to się zaczęło? 

Darka3363: Narodziła się już dawno temu, nie pamiętam kiedy, ale tak na poważnie zaczęłam o tym myśleć rok temu, jak miałam piętnaście lat. A zaczęło się po tym, jak skomentowałam u jednej blogerki któryś z kolei post i tak się zastanawiałam: a może by tak spróbować...? I oto teraz jestem.

Anika: Do siedmiu razy sztuka jest to Twój pierwszy blog, tak? Skąd pomysł na tytuł?

Darka3363: Na początku miało być do trzech razy sztuka,ale było zajęte XD No i kiedyś usłyszałam, że jest coś podobnego, ale z siódemką na początku. I tak zostało ^^

Anika: W jaki sposób narodził się pomysł na historię... Zaraz! Z tego co się orientuję to na blogu nie ma jednego wątku, ale umieszczasz różne one shoty. Dlaczego? Skąd się wzięła ta idea?

Darka3363: Uznałam, że opowiadania są dla mnie za długie i bym się nie wyrobiła z niczym. Później wpadłam na pomysł, że można by zrobić właśnie kilka wątków, bo w razie co jak jedno mi się z nudzi, weźmy za przykład Naruto, to bez problemu mogę pisać o czym innym, np. o Shaman King, bez zawieszania opowiadania, co jest na rękę i mi i czytelnikom. 

Anika: Ciekawe podejście do sprawy i całkiem praktyczne. Z tych wszystkich one shotów, bo przyznam trochę ich jest, który lubisz najbardziej, z którego jesteś najbardziej dumna? Dlaczego akurat ten?

Darka3363: O rany, trudne pytanie. Myślę, że jeden z moich ulubionych to jest z serii Shaman King pt. Inna historia. A czemu go lubię...Cóż, sądzę, że chodzi o pomysł, a także, jak kiedyś tam czytałam, śmieszne teksty i sytuacje. Ale co ja tam wiem XD

Anika: Bez takich mi tu, samokrytyki w wywiadach być nie może. Skoro był ulubiony to teraz ten, który wyszedł Ci najgorzej. O czym był ?

Darka3363: Najbardziej niezadowolona jestem ze Szkoły Shinigami. Uważam, że był to naprawdę dobry pomysł, ale przelanie to na słowa one-shota nie wyszło mi ani trochę. Zdecydowanie mógł wyjść lepiej. 3

Anika: Cóż, zawsze możesz poprawić. :) Z jakiego anime najprzyjemniej Ci się pisze jednopartówki? Czyżby to był ,,Naruto'?

Darka3363: Nie mam zamiaru poprawiać, ażeby któryś czytelnik, który podejmie się próby (prawdo podobnie samobójczej) prze​czytania bloga od początku do końca by miał możliwość, jak moje pióro rozwijało się przez ten czas. I właśnie o dziwo nie ,,Naruto", a ,,Shaman King". Dla Yoh zawsze znajdę jakieś niezłe uzasadnienie żeby zmienić jego charakter i sposób bycia ;d

Anika: Moje serduszko smuta, ale każdy ma prawo do swojego zdania. :) Jak często przychodzi do Ciebie takie zwątpienie w to co robisz, że to nie ma najmniejszego sensu? Jak sobie z tym radzisz?

Darka3363: W zasadzie to tak nie mam. Za mało czasu XD. Ale jak tak by się stało, to zawsze mam znajome z Akademii niezwykłości, które skutecznie wybiją mi z głowy zaprzestania pisania, oraz muzykę, przy której się odprężam i śpię ;d(a najlepsze jest to, że ta muzyka do najłagodniejszych​ nie należy XD)

Anika: Zazdroszczę, że nie masz takich dołków. Teraz chyba jedno z łatwiejszych pytań. Dlaczego pisanie sprawia Ci przyjemność? O ile Ci sprawia.

Darka3363: Jasne, że mi sprawia^^ Zwłaszcza dla tych czytelników, którzy czytają moje bazgroły (kute na skale[trzeba mieć niezłą wymówkę]) i komentują, a także dlatego, że moja wyobraźnia i Wena mogą w końcu mieć jakikolwiek upust pomysłów.

Anika: Aż się ciepło na sercu robi jak się wie, że są ludzie, którzy piszą z przyjemnością. Czy na koniec chciałabyś kogoś pozdrowić, zrobić jakąś małą reklamę swojego bloga? Możesz napisać co chcesz!

Darka3363: No jasne! Pozdrawiam wszystkich autorów z AN! No i oczywiście zapraszam na mojego bloga oraz grupowca naszego ^^ Zobaczycie, kiedyś napiszemy książkę i zaczniemy sprzedawać koszulki, kubki, przypinki i brożki. No i czapki! Wszyscy będziemy sławni XD A adres do bloga to: ci-niezwykli.blogspot.com Zapraszamy! I od razu zastrzegam: Wkręcę naszą ukochaną adminkę Kirę do wywiadu z Wami ;d

Anika: Darmowa reklama Wywiadów, Ronny się ucieszy :D Dziękuję za wywiad, mam nadzieję, że to półtorej godziny nie było zmarnowane :)

Darka3363: Nie ma sprawy, oczywiście, że nie ;d I to ja dziękuję.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ 
Cześć wszystkim! 
Na początku przepraszam, że nie dotrzymałam słowa z niespodzianką. Miałam mały problem z uzgodnieniem godziny (wiecie, koniec roku, zaliczenia ) z ''pewną studentką''. Nie chciałam robić przerwy, dlatego przeprowadziłam wywiad z Darką 3363 i muszę przyznać, że to była czysta przyjemność ^^
Chciałam jeszcze podziękować wszystkim osobom, które głosowały na mnie w ankiecie na Autorkę Maja. Dziękuję ;3
Do następnego!  

1 komentarz:

  1. Hah, dzięki za pozdrowienia! I popieram szlachetną inicjatywę wkręcenia do wywiadu Kirę XD Chętnie bym to przeczytałam, przyznaję.
    /Skye

    OdpowiedzUsuń

CREATED BY
MAYAKO
CREDIT: RENDER