29 grudnia 2014

Wywiad z WerkaPop

Hello, everyone! 


Jestem Hoshi, obecnie stażystka, i chciałabym wam przedstawić pierwszy wywiad przeprowadzony przeze mnie. Rany, denerwuję się trochę XD Także zapraszam do czytania, jak to przepytuję Werkę, autorkę bloga Możesz być kochanym przez wszystkich, ale mimo to być bardzo samotnym.

Miłego czytania życzę!


Hoshi Akairo: W takim razie zaczynajmy :-). No to może pierwsze pytanie (chyba najbanalniejsze jakie może być XD): skąd wziął się pomysł na bloga?

WerkaPop: Cóż... Kilka lat temu (jakieś 4/5) zaczęłam czytać fanfiki z Naruto. Byłam tym niesamowicie zafascynowana i w sumie nawet wtedy nie myślałam o tym, żeby sama zacząć pisać, ale wciągałam się w to coraz bardziej i bardziej. Chyba dopiero, kiedy trafiłam na bloga Natuśki-chan, chciałam zacząć tworzyć. Najpierw trochę w zeszycie w szkole, a potem całkiem zmieniłam koncepcję (xD) i już na laptopie w Wordzie. 

HA: Przyznam się bez bicia, że chociaż zaczęłam, jeszcze nie skończyłam czytać twojego bloga. Rozumiesz, szkoła, własny blog, a ostatnio przygotowania do Świąt. Jednak znalazłam parę wolnych chwil, aby zapoznać się z nim chociaż ogólnie. Z tego co kojarzę jest to ff o Itachim i Sakurze. Dlaczego wybrałaś akurat tą parę?


WP: Z założenia miał być to właśnie taki romans ItaSaku z wątkami pobocznymi, ale nie wiem do końca jak to wyjdzie w praniu... znaczy na 100% będzie Sakura z Itachim, ale nie jestem pewna czy jednak nie skupię się bardziej na głównych bohaterkach, chociaż... na pewno jeszcze teraz (w początkowych rozdziałach), ale potem... jeszcze dokładnie wymyślę :D ItaSaku to moja ulubiona para. Najpierw czytałam SasuSaku, a potem przypadkiem trafiłam na jakieś ItaSaku i po prostu je polubiłam. Lubię inne opowiadania z Sakurą, ale ItaSaku zdecydowanie u mnie przoduje.



HA: Cóż, ja na przykład czytam bardziej SasuSaku, ale ItaSaku również lubię :D No to może teraz coś o życiu prywatnym. Werka, może opowiesz trochę o sobie? Szkole, rodzinie, przyjaciołach, zainteresowaniach i... o czym właściwie chcesz :-)

WP: Kurczę, nigdy nie umiałam o sobie opowiadać xD Ale postaram się najlepiej jak umiem :-) To może tak... chodzę do drugiej gimnazjum i w sumie, nie chwaląc się, bardzo dobrze mi idzie. Mam wielu znajomych, ale tylko dwie przyjaciółki... Z natury jestem raczej typem człowieka, który lubi przebywać wśród ludzi (nie obcych... znaczy nieznajomych xD), ale niekoniecznie potrzebuje ich do życia (przynajmniej teraz tak mi się wydaje). Moja mama za to jest całkowitym przeciwieństwem, na przykład jak ja mówię, że nie lubię ludzi, to ona odwrotnie, że ludzi trzeba lubić i kochać, żeby oni kochali ciebie. W wielu sprawach mamy bardzo odmienne zdanie, ale i tak ją kocham :-) Zainteresowania... w sumie, jakbym się tak głębiej zastanowiła, to chyba mam dużo zainteresowań, jednak takie bardziej na poważnie to w szczególności pisanie (liryka i proza) i rysowanie... Uwielbiam też czytać, oglądać filmy i seriale na Comedy Central xD W szóstej klasie podstawówki grałam też w piłkę ręczną, a teraz w gimnazjum gram w siatkówkę :D

Ale się rozpisałam... Wcześniej nie pomyślałabym, że jestem w stanie tyle o sobie napisać xD


HA: Druga gimnazjum... No to jesteśmy na tym samym poziomie edukacji :D A skąd bierzesz chęć aby pisać? Co najbardziej wpływa na to, że chcesz to robić dalej?

WP: Serio? Myślałam, że jesteś starsza xD Chęci... u mnie są rzeczą względną. Na moje chęci wpływa przede wszystkim wena, jak mam pomysł to napiszę, a jak nie mam to nie napiszę. Proste. Czasem też jak piszę, to po prostu wymyślam sobie resztę, ale są takie momenty, w których się zacinam i lipa. Wtedy odkładam to na później, a tu niestety bardzo często wygrywa ze mną lenistwo... nie jestem z tego dumna... Nawet chciałam zrobić sobie terminy dodawania rozdziałów, ale też mi się nie chciało xD Może od Nowego Roku... Blog jest też dla mnie wyzwaniem i choćby nie wiem co, nawet za 20 lat, skończę go.

HA: Cóż, niestety, nadal mam 14 lat XD. A tak w temacie blogów: czy myślałaś kiedykolwiek o założeniu kolejnego, czy wolisz raczej najpierw zakończyć obecny?

WP: Też mam 14, a zazwyczaj trafiam na osoby starsze od siebie, to się zdziwiłam xD 
O! i to ile razy. Ja już mam pomysły na... *liczy na palcach* 4 (chyba) blogi w tematyce Naruto, 4 potterowskie i pewnie jakieś inne fanfiction jeszcze by się znalazło. Oprócz tego jeszcze wymyśliłam sobie ze 3 takie całkiem własne, ale nawet jak je napiszę to raczej nie opublikuję w internecie... chciałabym spróbować je wtedy wydać, jako książki :-)  No, chyba że nie wypali, to w takim razie zrobiłabym z nich blogi.

HA: Wow, widzę, że pomysłów ci nie brakuje! Chciałabym mieć tyle weny... Ja założyłam jednego bloga i na tym raczej moją przygodę zakończę. Chyba, że na coś wpadnę. A miałam się pytać, czy zamierzasz wydać kiedyś książkę XD No to mam już odpowiedź. Długo cię już chyba męczę... W takim razie, może tak już (prawie) na koniec powiedz, czy zamierzasz swoją przyszłość jakoś związać z pisarstwem? Czy raczej te książki to raczej tylko taki ,,epizod" (nie wiem za bardzo jak to nazwać XD), a twoje drogi pójdą w innym kierunku?

WP: Mam dużo marzeń, więc nie jestem pewna jak to w końcu będzie. Chciałabym zostać z zawodu informatykiem, a dokładniej grafikiem, ale książki to na pewno nie byłby epizod... Mam nadzieję, że w przyszłości będę miała jeszcze więcej pomysłów, poza tym chciałabym też wydać tomik swoich wierszy. Jakbym miała tablet graficzny i podszlifowała swoje zdolności do rysowania, to mogłabym spróbować też wydać komiks... Chcę też zagrać w filmie albo coś podobnego, więc jak widzisz jest tego bardzo dużo, ale mam jeszcze czas, więc może uda mi się wszystko spełnić ^ ^ Teraz to mam, chociaż bardziej określone... wcześniej było tego o wiele więcej xD (w sumie nadal jest, ale próbuję się ograniczać xD)


HA: I po raz kolejny: wow! Wiele masz tych planów! Ale to moim zdaniem dobrze :-) I racja, masz jeszcze wiele czasu na zrealizowanie ich, czego serdecznie ci życzę :D Czy chciałabyś coś jeszcze dodać albo kogoś pozdrowić, tak na koniec wywiadu? 

WP: Tak, lubię trollować ludzi na 6obcy xD (po prostu musiałam to napisać xD) I bardzo serdecznie pozdrawiam Natuśkę-chan =^ ^= I moją mamę, i Ciebie oczywiście też :D

HA: Dziękuję za wywiad i również serdecznie Cię pozdrawiam. Szczęśliwego Nowego Roku!


WP: Szczęśliwego Nowego Roku też Ci życzę :D I ja także dziękuję.



Mam nadzieję, że się podobało :-) Jeszcze raz dziękuję autorce za wywiad i zachęcam do komentowania, gdyż chciałabym znać opinię innych na temat tego wywiadu.

2 komentarze:

  1. Zaskoczyły mnie kolory w tym wywiazie i to chyba dlatego sie skuiłam i przeczytałam.
    Całość robi całkiem dobre wrażenie, a rozmowy były ''na luzie'' co całkiem fajnie wyszło.
    Oby tak dalej, Hoshi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, postaram się jak tylko będę mogła :-)

      Co do kolorów - po prostu uwielbiam czerwony, nie mogłam się powstrzymać XD

      Usuń

CREATED BY
MAYAKO
CREDIT: GIF