6 stycznia 2015

Hej

Czesc wszystkim, na początku chciałabym was wszystkich bardzo przeprosić bo post miał ukazać się wcześniej, ale nie mogłam się wyrobić.
Mam nadzieję, że wasze święta były udane, spędzone w miłej rodzinnej atmosferze, jak i że sylwester był wystrzałowy.
Rok 2014, byl dla mnie osobiście jednym z lepszych, prywatnie a także na blogsferze. To w tym roku Hana przyjeła mnie staż, a niedługo po tym zaoferowała mi miejsce współautora bloga. Dołączenie do ekipy wywiadów, dało mi naprawdę wiele. Mogłam się rozinąć, poznać nowe osoby, wiele fantastycznych blogów a także poszerzyłam horyzonty względem mangi&anime. Te kilka moich miesięcy na wywiadach byłyczne, naprawdę fantastyczne, za co wam wszystkim bardzo dziękuję.
Mam dla was małą niespodziankę, i kilka informacji ale wpierw pozwólcie mi się rozpisać z podziękowaniami (Hoshi, trochę ci podkradnę pomysł - mam nadzieję, że mnie nie zabijesz ) 
Dziękuję:
W pierwszeństwie mojej załodze - dziewczyny dziękuje wam za wasza współprace, pomoc w rozwoju bloga a zwłaszcza za to, że ze mną wytrzymujecie. Każda z was wnosi coś od siebie, każdy wywiad dodany na bloga, jest świetny. Każda z was wykonała świetną robotę. Życze wam weny i powodzenia w blogowej sferze i takżę dziennikarskiej kariery. Dziękuje, naszej administratorce bloga, gdyby nie ona, to bym zgineła z tymi wszystkimi blogowymu sprawami.

Czytelnikom -Tym aktywnym i tym, którzy się nie pokazują ale nadal z nami są. Bez was, nic by nam się nie udało. Dziękujemy za wasze wsparcie, i zainteresowanie naszym blogiem. Za tyle komentarzy i wejść - już ponad 35 000. Dziękujemy, że nas odwiedzacie, obserwujecie i woogóle za wszystko wam dziękujemy. Kochamy was.

Trochę spóźnione ale z tego co wiem rok trwa 365 dni, więc życzenia na rok 2015 chyba nie będeąjeszcze przeterminowane. Nie wyprowadzajcie mnie z błędu i tak mam wyrzuty sumienia, że dopiero teraz je dodaję.

Dobra bez opóźniania.

Nie jestem dobra w życzeniach, więc będziecie musieli mi to wybaczyć, za to bądźcie pewni, że są tą najszeczersze życzenia.

Życze wam wszystkim zdrowia - tego nigdy za wiele. Więc zdrowia, zdrowia i jeszcze zdrowią. 
Szczęścia i jak najwięcej chwil, które wywołają uśmiechy na waszych twarzach. BO śmiech to zdrowie, a zdrowia nigdy za wiele. Po za tym jest taki cytat a wszyscy go pewnie znają:

"Nigdy nie przestawaj się uśmiechać, nawet jeśli jesteś smutny, ponieważ nigdy nie wiesz, kto może się zakochać w twoim uśmiechu." - Gabriel Garcia Marquez

I tak dochodzimy do miłości, której również wam życzymy. Bo przecież miłość jest piękna, i daje szczęście. 
Byście mieli wokół siebie osoby warte utraty waszego cennego czasu. Tylko tych co kochacie i kochają was, tych którzy dają wam szczęście a nie wkurzają. 
Pieniędzy, podobno pieniądze to nie wszystko, i szczęścia nie dają, ale lepiej się beczy w mercedesie niż na rowerze, czy jakoś tak. Dlatego dużo forsy ;)
Weny. Dużo weny i pomysłów. Wytrwałości w ukończeniu blogów, by wszystko poszło po waszej myśli. Pomysłów na nowe opowiadania. 
Spełnienia marzeń, pamiętajcie, że warto marzyć, bo marzenia się spełniają, trzeba w nie tylko mocno wierzyć, i brnąć do ich spełnienia. 
By na blogsferze, było coraz mniej hejterów, plagiatów. 
Sukcesów, motywacji do ich osiągnięcia. Po sukces nie wyjeżdża się windą, więc kupcie sobie wygodne buty bo droga może być wyboista, ale warto.

Teraz przejdźmy do spraw administacyjnych bo mamy dla was jeszcze propozycję.
- Nad ogłoszeniami znajduję się ankieta. Mam ona na celu wybór autorki miesiąca. Oddać głos możecie oddać tylko na jedną osobę.
- Zapraszamy na naszego fanpaga, - Facebook - gdzie będziecie z nami mogli szybko i łatwo z nami komunikować.
- W tym roku, wiele zmieniło się na wywiadach zwłaszcza załoga Pożegnaliśmy Hane i Kotomi Ai. Staż pomyślnie ukończyły Anika-chan, Rhan Boleyn i Hoshi Akairo.
- Do załogi dołaczyła również Shiroi Yume (uwcześnie Vanai), która sprawuje role administratora.
- Kolejki otwarte są u: Ronny, Aniki, Rhan i Hoshi


Dobra dobra przejdźmy teraz do najważniejszej części. A chodzi w niej o..... KSIĄŻKI. Wszyscy przecież kochamy książki, jedni mniej drudzy bardziej ale oprócz pisania to jest coś nas łączy, dlatego mamy dla was propozycje. Wyzywamy was do podjęcia książkowego wyzwania 2015. Nie ma w tym nic trudnego, w sumie nie trzeba nic robić tylko czytać książki co większość i tak robi, ale zrobimy to razem. Poniżej znajdziecie obrazek, który znajdziecie rónież za chwilę na naszym fanpagu. Jest tam znaleziony można to nazwać spis jakie książki macie przeczytać np. książka napisana przez kobiete lub książka powyżej 250 stron. Musicie wybrać tytuł, książki który pasuje do danego wyznacznika i ją przeczytać.
To co zaczynamy?
1. Wejdźcie na naszego fanpage, i pobierzcie obrazek.
2. Udostępnijcie nasz post, by więcej osób się dowiedziało o wyzwaniu.
3. Dzielcie się waszymi propozycjami książek.
4. Czytajcie
5. Bawcie się dobrze, bo o to w tym chodzi. I śmiejcie się dużó bo śmiech to zdrowie. A zdrowie jest najważniejsze.


Wyzwanie można znaleźć na internecie, nie jest stworzone przez wywiady, my tylko je rozprzestnieniamy i zachęcamy więcej osób do wzięcia udziału. Nie mam pojęcia kto jest autorem, bo znlazłam schemat na kwejku. Nie posiadam praw autorskich, ale każdy ma do tego dostęp, więc nie łamiemy prawa. Pisze to, żeby było jasne, żę nie przywszłaszczamy sobie żadnych praw do wyzwania.



Miłego powrotu do szkoły. Ja zderzenie z rzeczywistości poczułam w poniedziałek. Powroty bywają trudne, zwłaszcze kiedy trzeba opuścić to ciepłe, wygodne łóżko, by wyjść na ten mróz. No cóż powodzenia.

Buziaki
Ronny :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CREATED BY
MAYAKO
CREDIT: RENDER