30 lipca 2014

Dziewiętnasty wywiad *.*

No witam was kochani! Dawno mnie tu nie było, a co! Dziś chce zaprezentować wywiad z naszą kochaną Haną. i przyznaje bez bicia iż miałam tremę przy przeprowadzaniu go. Chociaż jedno miłe słówko może rozświetlić mrok w sercu.



Akari: < Dziewczyny siedzą na hamakach pod koroną dębów.>
Witaj Hana. Bardzo się cieszę z możliwości przeprowadzenia z tobą wywiadu :D Masz jakąś tremę? Bo ja mam<śmiech> Masz jakieś plany na wakacje, skoro mamy czas wolny od nauki itp.
Hana: Ja tremę? Proszę cię (zaśmiała się) No tak wakacje...Wy je macie ja ich nie mam. Dla mnie wakacje skończyły się już jak zakończyłam szkołę i niestety człowiek pracuje (uśmiech) więc wakacji się już nie ma. Jak już to urlop (śmiech) A planów nie mam żadnych póki co.
Akari: Wow... Praca, jeszcze tego nie zaznam, chyba<śmiech> No to dobrze, że tremy nie masz. Powiedz Hanuś co cię nakłoniło na taki a nie inny tytuł bloga?
Hana: Poznasz kiedyś póki co masz dużo czasu na to (uśmiech) Co mnie skłoniło do takiej nazwy? In world of Darkness oznacza w świecie ciemności, dałam taka nazwę ze względu, że akcja toczy się w świecie Akatsuki, a Akatsuki kojarzy nam się ze światem ciemności czyż nie? (spojrzała na nią tajemniczo)
Akari: No racja. Oraz z wieloma tajemnicami.< patrzy się w nocne niebo> Powiedz co cię tak zaintrygowało do zaczęcia pisania tej historii, oraz dlaczego takie imię nadałaś sobie w świecie blogosfery jak i postaci.
Hana: Co mnie skłoniło? To wyobraźnia. Oglądając Naruto zawsze sobie myślałam, a co by było gdyby była taka postać jak Hana, która by miała coś wspólnego z czwartym Hokage. Próbowałam w ten świat Naruto wprowadzić osobę, która mogła by w niej być. Pisząc starałam się aby rozdziały wyglądały na takie jak z anime (uśmiech) A dlaczego Hana? Sama nie wiem (śmiech)
Akari: Cóż, wydaje mi się, że trafiłaś z imieniem dla bohaterki, bo przecież "hana" w japońskim oznacza kwiat. A twoja bohaterka tak samo jak kwiat kusi, zadziwia urokiem i skrywa tajemnice pod warstwą uroku..... Jakie to poetyckie<śmiech> Stwierdzam iż widać to w twoich notkach, że chcesz dopasować opowiadanie do obecnej akcji anime. Ale powiedz czemu akurat Itachi. Nie mógłby to być no nie wiem Sasori lub Hidan? Albo czemu do tego wszystkiego do adoratorów Hany dałaś jeszcze Kakashiego. Czy wybór tych osób ma jakiś głębszy sens czy wybrałaś te osoby bo lubisz te postacie a nie inne.
Hana: (zaśmiała się) Zadziwiasz mnie. Może i moja bohaterka tak wygląda. Nie, powiem tak. Chciałam żeby tak wyglądała jak właśnie mówisz ona ma coś takiego w sobie, że przyciąga do siebie ludzi, a bardziej mężczyzn. Czemu Itachi i Kakashi? Hmm... Oni obydwoje z początku anime bardzo mi się spodobali. Obaj są postaciami tajemniczymi, ambitnymi, mają coś w sobie takiego, czym mnie urzekli czyli charaktery. Są spokojni, opanowani nie bojący się niczego. Kakashi ma w sobie coś co przyciąga kobiety, choćby jego maska na twarzy, która dodaje mu uroku, a Itachi przyciąga do siebie kobiety swoim charakterem swoją tajemniczością i opanowaniem, a zarazem zimnym nastawieniem. Oni obaj spełniają tą moja kryterium. Podałaś Sasoriego i Hidana. Sasori jest dla mnie postacią dziwną, to nie jest człowiek, a lalką i nie wyobrażam sobie człowieka z lalką, a Hidan nie ma tego dźwięku, ani uroku. Jakbym miała wybrać postacie pasujące do Hany to wybrałabym Itachiego, Kakashiego, Sasuke i Madare. To są takie postacie, które by do niej pasowały. Chciałabym wymienić też Minato ale on bardziej pasuje mi na jego młodszą siostrę niż partnerkę. Moim zdaniem oni są do siebie podobni i w opowiadaniu nie wyglądaliby dobrze razem ( uśmiech)
Akari: Rozumiem. No to ciekawie ich dopasowałaś, nie powiem nie. A teraz trochę zboczę z kursu<śmiech>. Powiedz co cię zainspirowało aby dołączyć do bloga z wywiadami, bo wiem iż byłaś drugą autorką zaraz po Samie. To mnie zawsze zastanawiało, i chyba nie tylko mnie. Oraz jakie uczucia są z tobą kiedy to piszesz wywiad lub opowiadanie
Hana: Zadajesz naprawdę trudne pytania (zaśmiała się chwytając szklankę z wodą i popijając) Co mnie zainspirowało? W sumie nic. Dołączyłam do wywiadów bo lubię rozmawiać z ludźmi przez takie coś możesz się czegoś o nich dowiedzieć, bliżej ich poznać, a nawet zawrzeć z nimi znajomość. A ja też jestem taka osobą, która lubi dużo pytać (śmiech) Jak przeprowadzam wywiad to nie kieruje się żadnymi uczuciami, po prostu jestem całym sobą, a co do opowiadania to mam coś takiego co bym chciała przeżyć i też zarówno jaka czasami potrafię być, np. opisując scenę miłosną z Itachim to przerabiam to tak jak zachowuję się ze swoim chłopakiem. Próbuję pokazać coś z siebie, a nie pisać to jaka bym chciała być. Hana jest w opowiadaniu, przyjazna, twarda, zimna, uczuciowa i kochana tak jak ja. Powiedzmy (śmiech)
Akari: No trzeba zadawać trudne pytania< napad śmiechu> No no... Właśnie staranie się na własnych przeżyciach jest najlepsze, ja jeszcze trochę w scenami miłosnymi jeszcze poczekam, jeśli chodzi o pisanie randek i tym podobne to jeszcze nie mój czas jak widać<śmiech> Powiedz Hana czy zastanawiałaś się kiedyś nad tym co byś chciała robić w przyszłości? Oraz jak udaje ci się pogodzić pracę, życie osobiste i blogi.
Hana: W Przyszłości? Kurwa całe życie będę pracować w Druteksie (śmiech) Nie no na pewno będę chciała założyć rodzinę pierwsze co. Już nawet planuję zajść w ciąże tak w wieku 26-28 lat (jakoś w tym przedziale). Wydaje mi się, że jest to odpowiedni czas dla młodej mamy. A tak to nie siedziałam i nie myślałam bo prawda jest taka, że żadne z nas nie wie co będzie w przyszłości (śmiech) Ojoj...(westchnęła) Jest ciężko. Pracuje na trzy zmiany. 1 zmiana od pon.- sob. od 6 do 14, wróć w poniedziałek 12h czyli od 6-18 to człowiek przychodzi i idzie spać. Jeszcze jak o 14 kończę to coś tam z tego dnia mam. 2 zmiana od 14-22 tak samo od poniedziałku do soboty i poniedziałek też 12h i z tego dnia się nic nie ma. Wstajesz, szykujesz się do pracy wracasz i idziesz spać. 3 zmiana poniedziałek i wtorek po 12h od 18 do 6, a od środy do piątku od 22 do 6, a wtedy sobota i poniedziałek wolny to z tej zmiany mam czas dla siebie, rodziny i chłopaka, a gdzie blogowanie? Jak już naprawdę znajdę dużo czasu to poświęcam go na blogi. A tak to jest ciężko pogodzić pracę z blogowaniem bo z życiem prywatnym jeszcze da się radę ale już takie siedzenie w internecie to szkoda mi na to czasu i chęci.
Akari: No to masz wielkie urwanie głowy i gdzie tu dla ciebie wakacje? Ale widać iż jesteś mocną kobietą, która wytrwale dąży do celu, z mojego punktu widzenia oczywiście. No cóż to koniec, naszego wywiadu. Bardzo się cieszę iż mogłam go z tobą przeprowadzić i mam nadzieje iż jakiś czas wolny w te wakacje znajdziesz. Powodzenia z pracą i blogowaniem :D
Hana: I tak mam plany zrezygnować z blogowania po wakacjach (uśmiech) Szkoda, że koniec bo się rozkręcałam do dalszych odpowiedzi (śmiech) Mi również było miło i pozdrawiam ;)

***
Mam nadzieje, że wywiad się wam spodobał. Pozdrawiam :)



1 komentarz:

  1. Hej, można prosić o unormowanie formatowania? Białe podkreślenia wyglądają nieestetycznie, a różowa czcionka na różowym tle jest naprawdę nieczytelna.

    OdpowiedzUsuń

CREATED BY
MAYAKO
CREDIT: RENDER