19 grudnia 2013

Czternasty wywiad O.o



Witam was o tak wczesnej porzę :) Jaka jest w Polsce pogogda, pytam bo jestem w Anglii i pogoda nie za ciekawa... Ale koniec rozmowy. Dziś mam zaszczyt przedstawić wywiad pewnej interesującej, ciekawej i inteligentenej osoby. Zapraszam na wywiad z Aki Miłość czeka na nas nawet z tej, najbardziej nieoczekiwanej strony


Akari: <wyłania się wraz z Nagato z białego dymu> Witam was dziś wraz z moim pomocnikiem Nagato. A gdzie Aki wraz z Kakuzu?<rozgląda się siadając na kolanach chłopaka>
Aki: <wbiegają oboje lekko spóźnieni> Ohayo!!
Ak: <siadają na hamaku> Wreszcie jesteście. Co tak długo?
Aki: Kakuzu nie mógł się wypierzyć!! Cham jeden...
Ak: <śmiech na sali> Nie wnikam...
Czas przejść do zadania i pytania
Aki: Jestem gotowa, chyba... :D a ty Kakuzu
<potakuje>
Ak: W takim razie... Zamknijcie oczy
Aki: Ok
Ak: Ja
<podchodzi do nich i się przy nich bawi> Dobra otwórzcie oczy.<otwierają i zerkają na swoje splecione nogi>
Waszym zadaniem będzie skakać po polach i odpowiadając na pytania. Na zmianie.
Zaczynamy!<widownia klaszcze na zachętę>
Gotowi?
Aki: <zastanawia się po jaką cholerę ma skakać bo jest słaba z wf-u>
Ak: Dobra zaczynamy! Pierwsze pytanie skierowane do Kakuzu....Jaki był powód założenia bloga przez Aki?< uważnie go obserwuje jak nauczyciel>
Aki: <Kakuzu> Bo brakuje jej miłości w życiu i chce choć w jakiś sposób zaspokoić swoje pragnienie? (Dostaje w łeb od dziewczyny)
<Aki> -To nie prawda!!
Ak: <chichocze> Dobra odpowiedź.... Chodź Aki nie chce rozlewu krwi. Przechodzicie dalej<skaczą> Stop!<zatrzymali się na 12>
Aki: Skąd wiesz, że to dobra odpowiedź <przekrzywia głowę>
Ak: O.o<złowieszczy uśmiech> Uwielbiam to pytanie! Powiedz mi swoje "Złote Trio"
Bo mam odpowiedzi<pokazuje na kartki>
Aki: <wyrywa kartki z ręki> O racja, zgadza się... Więc moi najlepsi z najlepszych to: 1) Kakashi 2) Shikamaru i 3) Sasuke
<Kakuzu> -A ja?
<Aki> -Wybacz mi ciebie nie ma :P
<Kakuzu> -A ten gnojek Sasuke jest <foch>
<Aki>-A bo ja wiem czemu go lubię?
Ak: Oddawaj mi je!<zabiera je jej> Sasuke? Przemilczę to.. Ale moim zdaniem Kakuzu powinien na jego miejscu być. Alby Kakuzu nie czół się urażony to powiedz mi za co go lubisz lub kochasz?
Aki: Za nic <ogląda się na towarzysza> Nie wiesz, że nie istnieje powód do miłości?
Ak: Aki...Ale to nie jest prawda... Nie okłamuj go
Aki: Tak na serio to za długie włosy. No i całkiem nieźle maluje …. a poza tym jeśli raz złamie mu się serce to ma jeszcze cztery
Ak: <śmiech>.To prawda. Dobra skaczcie dalej<skaczą....> Stop!< zatrzymali się na 23>
Aki: No czekamy ^^Prawda Kakuzu....? <robi słodkie oczka>
Ak: <patrzy na Nagato> Ty czytasz<daje mu kartkę> (Nagato) Powiedz nam Aki dlaczego taka tematyka bloga? Oraz czy Kakuzu w czymś ci pomaga na nim?
Aki: Po prostu uwielbiam tę parę, a że skończyły mi się blogi do czytania to sama postanowiłam stworzyć historię. A w czym pomaga mi Kakuzu...hm...jest moim księgowym no i przypomina mi co chciałam dalej napisać łudząc się, że go wskrzeszę ^^ <Kakuzu chce się sprzeciwić, ale o dziwo tego nie robi...> Dobra odpowiedź??
Ak: <Akari kiwa głową> Dobra kicajcie dalej moje zajączki<uśmiecha się i sama skacze na około Nagato> Stop! Podajcie numer!< patrzy zakłopotana po nich>
Aki: 24?? Nie wiem okularów nie noszę...
Ak: To tylko o jedno skoczyliście? Dziwne... Ale co tam!< łapie kartki Nagato i znika, wyłania się zza Kakuzu i krzyczy mu do ucha> Masz jakieś plany co do dalszych losów? No wiesz czy nie masz zamiaru zostać pisarką i tym podobne...
Aki: <uśmiecha się od ucha do brzucha> Na pewno nie będę pisarką, chyba... bardziej interesują mnie przedmioty ścisłe jak fizyka, matma, biologia czy chemia, a zastanawiałam się już nad lekarzem...
<Kakuzu>-Ty lekarzem?? Ty chyba mózgu od jelita cienkiego nie odróżnisz.
<Aki> Jak ktoś nie posiada tego pierwszego to nie ma różnicy.
<Kakuzu>-A ona jeszcze chce być chirurgiem...
Ak: Kłótnia zakochanych? Jak słodko... Ja też chce zostać lekarzem, ale i pisarką. Chirurgiem powiadasz Kakuzu... To będziesz miał jako pierwszy pacjent darmową operację twarzy<śmiech>
Aki: -Tylko nie chirurg plastyczny!! Taki najzwyczajniejszy ^^ . Ale dla Kakuzu mogę zrobić wyjątek <złowieszczy śmiech>
Ak: <przybija piątkę z Ak> Cóż...Skaczecie dalej...<skaczą i Aki się zatrzymuje> Wylądowaliście na liczbie 666
Aki: Tak szybko
Ominęliśmy 69 <beczy><wtula się w ramię Kakuzo>
<ten przytula ją do siebie>
Ak: <Akari gdzieś znikła, więc został z nimi Nagato> Dobra. W takim razie pytanie które miała wam ona zadać.... Co lubicie w waszym związku?
Aki: Co? Hm... to trudne pytanie dajcie nam chwilkę <naradzają się>
Ak: <wraca cała mokra Akari> Coś mnie ominęło? I co oni robią?
Aki: Czemu jesteś mokra <przekrzywiają głowy niczym szczeniaczki, którymi niestety nie są>
Ak: Bo....Coś gotowałam<patrzy na Nagato> Ale koniec tego dobrego! Odpowiedź na pytanko jest?
Aki: Co lubimy, chyba kreatywność, ale lepiej nie wchodźmy w szczegóły... <uśmiecha się zakłopotana>
<Kakuzu>-Musiała znaleźć to w Wikipedii :P
<Aki>-Zamknij się!
<Kakuzu> Bo?!
<Aki>-Bonie dostaniesz kieszonkowego! :P
Ak: Lepiej bądź cicho Kakuzu... Dobra. Trochę utrudnimy wam skakanie. Aki wskakuj na Kakuzu a ty skaczesz dalej. < są skierowani do siebie twarzami a chłopak skacze> Stop! Wylądowaliście na ulubionej liczbie Aki! 69!
Aki: Jupi!<radocha>
Ak: A moje pytanie brzmi... Co daje ci muzyka w twoim życiu prywatnym?
Aki: Spodziewałam się zboczonego pytania...Kocham muzykę Daje mi radość, szczęście i takie pierdoły. A tak na serio to nie mam pojęcia. Czasem mnie wkurwia, kiedy trzeba robić głupie analizy, a czasami pomaga w nauce, czy pomaga kiedy mam doła. Nie mam ulubionego zespołu, ani piosenki. Lubię wszystko, prócz rapu, metalu, jazzu i reagge.
<Kakuzu>W takim razie to nie jest wszystko (-_\\\
<Aki> No nie przesadzaj... czasem reagge też posłucham.
<Kakuzu> To lubisz czy nie
<Aki> Nie
<Kakuzu> To czemu słuchasz?!
<Aki> Weź ty się zamknij
<Kakuzu> Zawsze tak mówisz, kiedy nie wiesz co mi odpowiedzieć XP
<Aki>...
Możemy następne pytanie? <prosi błagalnym tonem>
Ak: Ja bym dalej waszej kłótni posłuchała...<widzi kraczące spojrzenie Nagato> lecz przejdziemy dalej! Skacz koniku!< skaczę> Stop! To ostanie pytanie moi drodzy... Czy masz jakieś niespełnione marzenie?
Aki: No jasne! Nie, to nie jest nic zboczonego...
Chciałabym podbić Afrykę!-Głupie co nie? XD
Po prostu uważam, że ten kontynent upada i trzeba mu pomóc.
<Kakuzu> Chciałaby zostać królową, bo nie lubi demokracji...
<Aki> Nie wtrącaj się!
<Kakuzu> Jeśli dostanę 50% zysków kraju.
<Aki>Chyba śnisz! No więc tak jak wspomniał nie lubię republiki, a przede wszystkim polityków, a do rządzenia potrzebny jest ktoś kto by się nadawał i wiedział jak to wszystko ogarnąć.  ;)
<Kakuzu> Myśli, że jest na tyle mądra...
<Aki> Coś mówiłeś...?
<Kakuzu> Nie... <Spuszcza głowę>
<Aki> No, a potem podbiłabym Australię, żeby zrobić z niej jeden kraj na podobieństwo Sindrii z mojego ulubionego Anime ^^
Ak: Wow... Ciekawe marzenie... Też nie lubię polityków. No cóż... To już koniec..<naciska przycisk, a na Aki i Kakuzu spadają balony z wodą> Mam nadzieje, że wam się bardzo podobało, bo mi ogromnie.<śmiech> A zwłaszcza te balony
Aki: <Aki> Genialne te baloniki ^^. <powiedziała cała mokra> Wywiad był świetny !! A ty Kakuzu co sądzisz?
<Kakuzu> To kiedy dostaniemy forsę za udział w wywiadzie?
<Aki> <facepalm> To było za darmo...(-_\\\
<Kakuzu> To po co tu przychodziłem do cholery?!
<Aki> To chyba byłoby na tyle... <odpowiada zawstydzona z powodu swojego chłopaka...>
Ak: Kasę znajdziesz pod poduszką...Jak zębowa wróżka przyjdzie!

Aki: <Aki> Nie dopuszczę żadnej wróżki do jego łóżka!!

3 komentarze:

  1. Hejoooo!!!
    Dopiero niedawno (7 rano) zobaczyłam, że dodałaś już wywiad i chyba się cieszę. (Aki nie za bardzo pojmuje czym jest szczęście )
    W każdym razie chciałam podziękować ci za ten przemiły wywiad, który sprawił mnie i Kakuzu wiele radości.
    Buziaki :*
    Aki
    PS. Póki co żadna wróżka nie dostała się do łoża mojego królewicza, tak się zastanawiam czy nie odstraszyły jej może gwoździe porozrzucane po podłodze, druty kolczaste na płocie, druty elektryczne przyczepione do okna i klej na framudze drzwi....ale chyba nie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że powoli zaczynam zmieniać nastawienie do wróżek... (tak, to przez książki) *kiwa głową*

      Usuń
    2. Dopiero wtedy?? Aki wiesz tylko że Kakuzu nie pozwala ci mówić, bo daje ci coś do ust.
      To ja ci dziękuje za tyle przyjemności i zabawy w prowadzeniu go...
      Serio!? E to ja się nie dziwie, skoro ma ciebie jako ochroniaża.

      Usuń

CREATED BY
MAYAKO
CREDIT: GIF