18 sierpnia 2013

Siódmy wywiad ^^

Ohayo moi mili! Dziś wywiad z pewną energiczną, wiecznie krzyczącą i mówiącą " dattebane" Kushiną Uzumaki z Historia życia i miłości Kushiny Uzumaki

<Muza>

Akari Urokiri : Witam w studiu radia " Wywiady z autorami blogów o tematyce Mangi&Anime" Masz stresa? A może boisz się tego wywiadu?
 
Kushina Uzumaki: Ja i banie się? < śmiech > Nie no lekki stresik jest dattebane, ale daje sobie z nim radę :)

Ak U: To super :) Ale wracając do tematu < poważna mina> To czytając twojego bloga można wiedzieć o czym jest. Co cię skłoniło do zaczęcia pisania i do tego, że w ogóle zainteresowałaś się tym anime oraz parą...<mina myśliciela>

Kushi: No wiesz.... Jak sama nazwa skazuje jest to blog o MinaKushi na których punkcie oszalałam!! A co mnie skłoniło? No bo jak szukałam w internecie blogów o tej właśnie parce większość była porzucona i to w połowie i to mnie strasznie denerwowało. Tak więc postanowiłam sama napisać ich historię dattebane. A jak zaczęłam z nimi historię to ty o tym dobrze wiesz, ale napiszę :) . To był jak wirus. Moja młodsza o pięć lat siostra wraz ze swoim bliźniakiem oglądali to anime i każde z nich zaczęło zachowywać się jak jego ulubiona postać. Ona wzięła sobie imię Karin a młody Naruto i kazali do siebie tak mówić < śmiech> a mój starszy o trzy lata brat , który jako pierwszy z naszej dwójki się od nich zaraził wziął sobie Kakashi < jeszcze większy śmiech > A potem ty zaczęłaś pisać bloga i jak go czytałam to mnie oni zaciekawili więc postanowiłam obejrzeć to anime i jak akurat był odcinek z Minato to od razu się w nim zakochałam.

Ak U: Tak wiem... Nawet dał mi kilka TYCH książeczek :D A z kąt nadszedł cię pomysł nazwania siebie " Kushiną Uzumaki" ?? No bo wiesz niektórzy biorą pseudonimy postaci albo dlatego, że ich uwielbiają albo z wielu innych powodów. A twój powód kochana to....

Kushi: No wiesz... Ja wzięłam z trzech ważnych powodów. Po pierwsze normalnie jestem z charakteru istną kopią Hanabero. Po drugie jestem chora na serce< ale to szczegół> więc staram się żyć na całego , ale z rozsądkiem tak jak Kushina. Była jinchuriki jednak gdy spotkała miłość swojego życia to uśmiechała się szczerze i walczyła do końca. A po trzecie mój chłopak jest identyczny z wyglądu i charakteru co Minaś <zakochany> 

Ak U: Tak wiem. Przecież go znam :)... Ale wracając do bloga. To dlaczego w opowiadaniu stworzyłaś siostrę Hanabero i czemu ona się tak do niej zachowuje. No wiesz jak prawdziwa dziwka< przepraszam za słownictwo>

Kushi: No znasz go :P A Mihomi stworzyłam dlatego, że chciałam aby młoda Uzumaki miała rywalkę o Minasia :D Nie chciałam od razu robić takiego wielkiego love story jak to było na niektórych blogach, które czytałam. W anime i mandze nie było dokładnie opisane jak zaczynała się ich miłość i co się stało. Czy ktoś nie stał im na przeszkodzie do szczęścia. A poza tym Minato jest sexy <zawstydzona> więc sama rozumiesz.... A jej zachowanie można nawet łatwo wytłumaczyć, ale tego nie zdradzę tylko będziesz musiała poczekać jak to napiszę.

Ak U:  Jesteś zła :P Ale masz rację. Minato jest sexy ;] A co skłoniło ciebie do dania Minasiowi rodzeństwa i do tego siostry? Czemu na przykład nie był to brat? I czemu jak ci pomagam to chcesz aby nie było takiego szybkiego no wiesz " O jejku jacy oni są słodcy jako para! Ale ja jej zazdroszczę, że jest z tym bogiem Minato..." i tego typu komentarze lub myśli. A skoro nie chcesz takiego szybkiego , że są parą to daj teraz Kushinie chłopaka.

Kushi: Wiem :D A co mnie skłoniło do tego , że to siostra? No cóż to trochę by dziwnie moim zdaniem wyglądało a poza tym dwóch facetów w domu i zero kobiecej dłoni? A poza tym Minato teraz najbardziej potrzebuje porady kobiety. A nawet w mandze nic nie było wspomniane o rodzeństwie. Ani nawet jak to się stało, że był bez rodziny. Jak jego klan zginął. To są pytania które nadal mnie dręczą. Tak samo u Kushiny. No dobra wiemy, że była cała wojna, że Wioska Wiru zniknęła z powierzchni ziemi, i tak dalej. No, ale dajcie spokój. Ile można wysłuchiwać o tych głupich wojnach? Ja się zastanawiam po co my je robimy dattebane.
 
Ak U: No tu się z tobą zgodzę. Ja się zastanawiam jak ty byś to napisała tą mangę. Z wielką chęcią bym to przeczytała :]

Kushi: Mogłaś mi tego nie mówić dattebane <śmiech> Ale mogę powiedzieć co bym zmieniła. Bym zmieniła, że cała akcja zamiast w Konohagakure dzieje się w Uzushiokagakure. Że to Konoha zostaje niszczona, ale jak Minato jest już genninem :D A Uzumaki jinchuriki lisa o dziewięciu ogonach. I jak ich wioska została zniszczona to Ero-sensei zabiera ich do Wiru bo tam ma znajomą<zboczone myśli>. I potem zostają tam jako shinobi, a Kushina jest córką trzeciego Uzukage swojej wioski. I jej jak i Minato marzeniem jest zostać następnym Kage wioski. No i potem no wiesz, zakochują się w sobie, Minato zastępuje jej ojca i jest obecnym Kage Wiru. I da dam! Mamy jej poród! No dobra , żeby nie było tak cukierkowo to oni zginą< płacze jak mała dziewczynka> Ale Naruto wie kim są jego rodzice! I nie mieszka sam! No oczywiście pozmieniałabym składy drużyn na takie jakie ja bym chciała :D. Że Naruto będzie z jedyną kobietą, która idealnie do niego pasuje Hinatą i niech ten dureń Sasuke z nim w tej drużynie będzie. A i by miał siostrę! Bliźniaczkę tylko, że z wyglądu by była jak matka a z charakteru jak ojciec :D

Ak U: WOW!! Nie no z chęcią taką historie przeczytam :) A jeśli byłaby możliwość aby.. no wiesz przenieść się do ich świata. Świata ninja to czy byś była wymyśloną przez siebie postacią czy kimś kto już jest?

Kushi: 
No oczywiście , że Kushiną< śmiech>, ale też bym tam zabrała swojego chłopaka i byłby Minato
 <srece>

Ak U: < niepohamowany śmiech> Taa... To na dziś koniec moi mili. Bardzo ci dziękuje za ten wywiad udzielony dla radia " Wywiady z autorami blogów o tematyce Mangi&Anime"
 
Kushi: Ja też dziękuje za tak ciekawy i przyjemny wywiad dattebane :*
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CREATED BY
MAYAKO
CREDIT: RENDER