14 sierpnia 2013

Kolejny Wywiad + Odmowa

Raikes odwołała swoje zgłoszenie, więc nie mam już jej w kolejce. 

Zapraszam do zgłaszania! I proszę pamiętać w zgłoszeniach o Kategorii! 

Dzisiaj postanowiłam w końcu dodać jakiś wywiad, bo dawno nie mogłam się zebrać, żeby coś napisać, ale w końcu się odważyłam xd

Dzisiaj wywiad z Riną Imai!


1. Co sprawiło, że zaczęłaś oglądać A&M 'Naruto'? 

Cóż, wszystko zaczęło się od magicznego ,,jetix'a". Jako dziecko kochałam takie ,,bajki" (wtedy nie za bardzo ogarniałam, że ta ,,bajka" nazywa się ,,anime" xd). Więc wieczorami siadałam przed TV i oglądałam ,,Naruto". Obejrzałam trochę odcinków, ale później stwierdziłam, że przecież trochę za stara na owe ,,bajki" jestem. A wszystko przez ten dubling. Jednak od zawsze byłam fanką pary SasuSaku, więc po paru latach zaczęłam szukać odcinka, gdzie oni się spotykają. Cały czas oglądałam odcinek, gdzie Sakura próbuje zabić Sasuke. Po kilku tygodniach stwierdziłam, że czemu by nie spróbować obejrzeć ponownie mojego serialu. No cóż, jak zaczęłam, tak nie mogłam skończyć.

2. Co sądzisz o szablonie swojego bloga? 

Mój szablon? Hah, podoba mi się, a za razem nie xd Mam do niego wielki sentyment, bo dzięki planowi na niego, po raz pierwszy użyłam rastrów i dość długo nad nim siedziałam. Jednak wiem, że przy innych, profesjonalnych szablonach, ten się po prostu chowa. Tak, czy inaczej, nie zamierzam go zmieniać ; ]

3. Jakiej postaci z A&M 'Naruto' wręcz nienawidzisz? 

Nie zaskoczę chyba nikogo, moją znienawidzoną postacią jest Karin. Po prostu nie lubię takich fałszywych Lamp, jak ona, bleh xd Resztę postaci darzę niesamowitą sympatią, no oprócz Kabuto, ale on chowa się przy naszej czerwonowłosej zdzirze xd

4. Skąd się wziął pomysł na taką historię bloga? 

Hmm, trudno stwierdzić. Od początku zaczęcia Naruto Shippuden'a, zastanawiałam się, jakby to wszystko wyglądało, jakby Sasuke z Itachim wcale nie byli ostatnimi z klanu. Co by było, jakby jakaś tajemna siła ciągle sprawowała pieczę nad młodym Uchihą? Dlatego stworzyłam Tsuki, którą pokochałam jak siostrę. To była chyba jedyna bohaterka, którą tak dobrze stworzyłam, a dowodem tego są moje rozmowy z... nią xd Cóż to trochę nienormalnie, ale nasza Tsuki często podsyłała mi pomysły na przeróżne wydarzenia w fabule : )

5. Czy Twoi przyjaciele wiedzą o tym, że oglądasz A&M 'Naruto'?

Moi przyjaciele mają już dość moich anime i mang xd Oprócz jednej, która podziela mój entuzjazm i za to jestem jej wdzięczna : D Więc tak, wiedzą i... Współczują? Tak, coś koło tego xd Po prostu nie rozumieją, jak można oglądać takie ,,bajki", a ja ciągle im suszę głowę, że to nazywa się Anime i można to oglądać, jak przeróżne seriale, typu ,,Na Wspólnej" xd





No i koniec~!~ 
Za niedługo zajmę się kolejnym zgłoszeniem xd :P 

Pozdrawiam~!~
Sama :**

1 komentarz:

  1. Oj Rina… Moi tak samo ;) Mam jedną koleżankę, strarszą o 5 lat, która też ogląda Anime i czyta Mangę.
    I się jeszcze dobrali do mojego bloga i pytają "czemu uśmierciłaś Hanabi?", ale ona zmartwychwstała…
    Dobra, to tyle z mojego życia… xD

    Fajny wywiad :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

CREATED BY
MAYAKO
CREDIT: RENDER