31 stycznia 2014

Hej

Hej wszystkim :)
Jestem Ronny. Zacznijmy może od tego, że właśnie zostałam przyjęta na staż. Dosłownie kilka minut temu.

Zostałam poproszona, żeby napisać coś o sobie. Tak więc.... kim jest Ronny?
Ronny, to najzwyczajniesza  w świecie nastolatka. Posiada długie ciemne blond włosy i niebisekie oczy. Nie wyróżnia się z tłumu, niczym szczególnym.  Zwłaszcza jakim kolwiek większym talentem.  Pochodzi z województwa małopolskiego a dokładniej z Krakowa. Uwielbia zakupy, wydaje na nie krocie a później płacze, że jest spłukana. Mimo, że zbliża się do osiągnięcia pełnoletności, jest dość dziecinnie nastawiona do świata. Optymizm, nie opuszcza jej choćby  na chwilę. Czy jest miła? Uważa że tak, ale opinie na ten temat pozostawia innym. W genach po rodzinie odziedziczyła, lenistwo i raczej przez te kilkanaście lat jej życia to była jedyna rzecz jaką rozwijała.

Dlaczego w ogóle się zgłosiłam?  Jeszcze rok temu, jako swój plan B wybrałam dziennikarstwo. Mimo, że nadal to mnie ciekawi, i jestem tym zafascynowana, nie wyobrażam sobie siebie jako dziennikarki. Zmieniłam swoje plany diametralnie. Lecz, nadal mnie to trochę interesuję. Kiedy znalazłam tego bloga, powoli narastały we mnie myśli by spróbować i zobaczyć czy to jest coś co lubię czy tylko podziwiam. Tak, więc jestem. Mam nadzieję, że się sprawdzę w mojej nowej roli i was nie zawiodę.

Jestem dość podekscytowana persepektywą współtworzenia tego bloga. Plus jest już dość późna godzina. Będę wdzięczna za wybaczenie mi za ten krótki i kiepskawy opis. Na dzień dzisiejszy moja podstrona jest w budowie, ale postaram się ją jak najszybciej skończyć. Mam szczerą nadzieję, że będzie to mile spędzony czas.

Na końcu najważniejsza rzecz. Przejmuję kolejkę Chi. 

Branoc
Ronny <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CREATED BY
MAYAKO
CREDIT: RENDER