19 września 2013

Wywiad z Fuuko

Witam !
Dzisiaj pojawiam się z wywiadem z osóbką pod pseudonimem Fuuko z Shinigami Jigen .Naprawdę, przemiło mi się z nią rozmawiało, i mam nadzieję, że jej ze mną również ^^.
A teraz, bez zbędnego przeciągania zapraszam Was do wywiadu ( który jest moim ostatnim przed końcem stażu ... ) :

Chi Yosei  ( CY ) :Ohayo ^^ !Tutaj Chi Yosei.Możemy już zacząć wywiad, czy też wolisz troszku poczekać ?

Fuuko ( F ) : Zaczynajmy .

CY :  Także tego ... Witam !Mam nadzieję, że nie uśniesz, Twoja psychika pozostanie niezmienna, a ja będę spać z czystym sumieniem...Hm.Od kiedy piszesz ?W sensie, kiedy odkryłaś, że chcesz pisać.

F :  Spokojnie, mój mózg już od dawna jest zlansowany.
Od kiedy zaczęłam pisać? Hmm....Nie pamiętam dokładnie. Wiem, że to sprawiało mi ogromną frajdę, a po zapełnieniu swoją twórczością setek zeszytów postanowiłam sprawdzić jak mój styl ocenią inny, więc założyłam bloga. Pierwsza notka mojego autorstwa pojawiła się bodajże dwa lata temu, ale chęć do prowadzenia tego dalej minęła tak szybko jak portal blogowy, na którym zaczęłam pracować staczał się na dno. 

CY :Czyżby onet ?...Mniejsza.To dobrze, bo się bałam, że kolejną osobę doprowadzę do depresji ...
Dlaczego "Bleach" ?Czym zafascynowało Cię to anime ?

F :  O tym co mnie w nim urzekło mogłabym zapisać kilka stron A4 w Wordzie. Ale w skrócie. Przede wszystkim bohaterowie. Zwłaszcza Ichigo. Podoba mi się, że nie jest on kolejnym pokrzywdzonym przez los dzieckiem, które musi mierzyć się z przeciwnościami życia i powoli zdobywać przyjaciół. Znany schemat. Jego osobowość jest dla mnie po prostu nadzwyczajna. Poza tym fabuła. "Bleach" było dla mnie czymś nowym. Pokuszę się o stwierdzenie oryginalnym. Pewnie część osób może się ze mną nie zgodzić, ale naprawdę anime i manga są dla mnie numerem jeden. Ostatnim punktem, który wyróżnia u mnie Bleach jest brak antagonisty sensu stricte. Nie mogłam wyjść z podziwu kiedy Tite Kubo zakończył pierwszą sagę o Soul Society. 

CY : Zaimponowałaś mi tą odpowiedzią ^^
Widać, że naprawdę lubisz... poprawka : uwielbiasz to anime !A dlaczego Rukia z Ichigo ?Ja Ci szczerze powiem, że jestem za Orihime z Ichigo.Tak mi do siebie pasują ... No, ale !Chętnie poznam punkt widzenia osoby, która woli Rukię z Ichigo.

F :  Tak. Co do Bleach zawsze jestem na tak i dziękuję za komplement. 
W Rukii najbardziej zaimponował mi jej charakter. Często pociesza Ichigo i potrafi wyczuć kiedy ten nie jest skłonny do zwierzeń. Oczywiście Inoue również lubię. Nie mogę powiedzieć, że jest denerwującą postacią, jak niektórzy uważają, bo swego czasu również pisałam opowiadania, przeważnie one-shoty, związane z tym paringiem. Poza tym nie jest ona przysłowiową "panną do ratowania", bo nieraz pokazuje na co ją stać. To, że zdarzają jej się momenty słabości uważam za normalne. Jednak silna osobowość Rukii sprawiły, że wygrała u mnie sprawę. Jej poczucie humoru nie przeszkadza w wypełnianiu poważnych obowiązków Strażniczki Śmierci. "Bleach" to shonen i bardzo wątpię, że autor rozwieje wątpliwości co do bohaterki, która powinna być z Ichigo, jak zresztą w większości tego typu mang, dlatego właśnie fani mają tak dużo swobody w swataniu postaci. 
 
CY : A więc to tak !Rzeczywiście, "Bleach" to shonen, ale w "Rave Masterze" Mashimy, były jakieś pary...więc bądźmy jak najlepszej myśli.A teraz takie pytanie, które osobiście mnie ciekawi ... jakiej słuchasz muzyki ?Czy piszesz przy niej rozdziały ?

F :Do napisania opowiadania zainspirowała mnie piosenka Lany Del Rey - Dark Paradise. Na ogół lubię słuchać rocka i metalu. Ta muzyka do mnie przemawia, ale nie pogardzę też innymi gatunkami pod warunkiem, że wpadną mi w ucho.

CY :Ja słucham wszystkiego poza reggae, techno i rapem.A jak piszę, to MUSZĘ słuchać muzyki :-)  .Ale teraz wywiad ... Oglądasz jakieś inne anime, czytasz mangi ?
 
F :Pewnie. Jednak ostatnio czytam więcej mang niż oglądam anime. Nie mam po prostu czasu nawet na 30 minutowy odcinek. Kiedyś było na odwrót, ale niestety pierwsza liceum okazała się cięższa niż przypuszczałam. 
Z moich ulubionych to oczywiście "Bleach"-anime jak i manga- " Witchblade ", " D.Gray-man ", "Steins Gate",  "Rustblaster ", "Nabari no Ou" i "Beelzebub". Uwielbiam shoneny, ale mimo wszystko jestem dziewczyną i znajdzie się kilka romansów, które też lubię.

CY :Podobnie jak ja :-)  A kiedy odkryłaś, że chcesz dzielić się swoją twórczością ?Sprawia Ci to radość ?
 
F : Pewnie, że tak. Każdy nowy komentarz daje mi wiele radości. 
Właściwie to koleżanka poleciła mi sprawdzenie swoich umiejętności. Założyłam bloga dla własnej satysfakcji i mam nadzieje, że komuś się podoba. 

 CY : Już lubię koleżankę ;D .Dla własnej satysfakcji, powiadasz ?A czy masz czasami tak, że tak Ci się nie chce pisać, ale myślisz, że zawiedziesz Czytelników ?Bo widzisz, ja mam tak często, i po prostu ciekawa jestem, czy ktoś inny też tak ma ?

F :Tak. Mam tak samo. Zawsze denerwuję się czy komuś się spodoba, czy jeśli nie wstawię kolejnego rozdziału i po prostu zrezygnuję z prowadzenia bloga to ktoś będzie zawiedziony, albo po prostu komuś nie spodoba się to co pisze. Czasami miewam okresy, że nie mam ani krzty chęci, ale ponieważ do tej pory używałam zeszytów nie przeszkadzało m to. Teraz mam w głowie pomysł na całe opowiadanie i mam nadzieję, że nie dostane nagle kryzysu twórczego, bo znając siebie będę się źle czuła z powodu nagłej zawiechy.

CY : Czyli wychodzi na to, że jest to normalne :) Ale nie bój się !Jeśli Czytelnik uwielbia Twoje opowiadanie, zostanie z Tobą :D . Hmm. Co by tu ... A !Gdybyś miała wybór przenieść się do świata z jakiegokolwiek innego anime, jaki byłby Twój wybór ?Bleach, czy może inne ?
 
F : Zdecydowanie Bleach. Shinigami, zanpakuto i kido to jest to. No i mogłabym podroczyć się z Ichigo.  
 
CY :  Ja - może mi odbija, jestem porąbana i tak dalej - ale chciałabym się przenieść do Shingeki no Kyojin.Co z tego, że w każdej chwili może pożreć mnie Tytan ?...
Dobrze, czas już zakończyć ten wywiad.Dziękuję, że wybrałaś mnie.Bardzo miło mi się z Tobą rozmawiało !
 
F : Ja również dziękuję i pozdrawiam. 
 
__________________________________
 
A teraz tylko czekać na Sąd Najwyższy w postaci Hany - chan !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CREATED BY
MAYAKO
CREDIT: RENDER