26 lipca 2013

Wywiad z Asoką Matsuyą Volo




Hana: Witam was cieplutko! Mój pierwszy wywiad, który przeprowadziłam z Asoką Matsuyą Volo.
Chciałam wam serdecznie przedstawić Asokę, która prowadzi dość ciekawego i brutalnego bloga. Historia autorki bardzo mnie pochłonęła. Zapraszam do czytania. A teraz zapraszam autorkę bloga.


Hana: Witam cię serdecznie może zacznę tak przeczytałam twojego bloga i przyznam szczerze, że zaciekawiła mnie ta historia. Jest to pierwsze opowiadanie, z taką wyobraźnią. Co cię skłoniło do takiej historii ?

Asoka: Witam no cóż, szczerze mówiąc, na początku miałam ochotę napisać nowego bloga. Takiego poważnego, nie pisanego na "odwal się". To jest powód takich rzadkich notek.
Ogólnie pomysł to efekt samotnego Sylwestra. Siedziałam w pokoju na Fejsie i generalnie nie robiłam nic. No i olśnienie! Może chciałam mieć kogoś do wyżywania się, nie wiem (uwielbiam katować moje bohaterki i bohaterów).

Hana: Z jednej strony cię rozumiem, ponieważ miałam podobnie. Chociaż bardziej w stylu żeby napisać coś poważnego. No właśnie zauważyłam, że swoją bohaterkę nieźle katujesz. No ale każdy ma swój podgląd. A czemu wybrałaś na bohatera Naruto, a nie innego?


Asoka: Wydawało mi się, że Naruto jest tutaj idealny. On pierwszy miałby możliwość jako takiego kontaktu z Saori, skoro to Hokage.

H: Powiem ci, że Naruto jako jedyna postać w Mandze załapuje szybko kontakt z rówieśnikami. Czy bohaterka przedstawia twój charakter? Czy może chciałabyś być taka?

A: Nie. Jeżeli miałabym być taka, jak któraś moja bohaterka, to na pewno nie byłaby to Saori.

H: Rozumiem. Ja prowadzę również bloga. I w niektórych momentach moja bohaterkę przedstawiam jako swój charakter. Zauważyłam, że również prowadzisz katalog. Dlaczego taka decyzja?


A: Katalog założyłam z moją przyjaciółką, teraz prowadzę go sama. To był jej pomysł, a skoro szukała pomocników, to się zgłosiłam do niej.

H: Powiem ci, że miałyśmy podobnie! <śmiech>Gdybyś szła ulicą i spotkała Kakashiego. Jaka byłaby twoja reakcja?


A: Rzuciłabym się na niego i mocno przytuliła <3.

H: Ja również! Masz ciekawy nick. Dlaczego taki?


A: Matsuya to japońskie nazwisko. Jak dla mnie, jest to powiązanie z Japonią, mangą, anime itp.
Volo, to imię pewnej postaci z Baldur's Gate'a, mojej ulubionej gry RPG.
Natomiast Asoka, to coś w stylu powiązania ze Star Wars: The Clone Wars. To imię, jest polską wersją "Ahsoki". Usunęłam "h" i jest :)

Hana: O jej zaimponowałaś mi tą odpowiedzią :). No cóż bardzo dziękuję Ci za wywiad. I chęć odpowiedzi na pytania. Życzę tobie przyjemnych wakacji. :)
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CREATED BY
MAYAKO
CREDIT: RENDER