26 stycznia 2018

Wyniki Zimowego Konkursu


Witajcie kochani!
Przybywamy do was z wyczekiwanymi wynikami Zimowego Konkursu.
Sprawy jednak się nieco skomplikowały, ale już spieszymy z wyjaśnieniami. 

Mimo większej ilości zgłoszeń, dotarły do nas wyłącznie dwie prace, no ale rozumiemy, że nie każdy ma czas i zawsze po drodze może się coś stać. Sprawa wygląda też tak, że podczas gorącej burzy mózgów doszłyśmy do wniosku, że mamy duży problem z nadaniem konkretnych miejsc czy wyróżnień. Po prostu, szczerze nieco zawiodłyśmy się na jakości tekstów.

Postanowiłyśmy więc, że prace zostaną nagrodzone równo, dwumiesięczną reklamą na stronie głównej naszych Mangowych Wywiadów, by nikt nie poczuł się pokrzywdzony.
Reklama będzie umieszczona od 27.01.2017r. do 27.03.2017r.

Niżej zamieszczamy linki do prac dziewcząt.

> klik <

> klik <

Dziewczętom oczywiście dziękujemy za zaangażowanie!
Mamy nadzieję, że to nie zniechęci ich do brania udziału w kolejnych konkursach.


Dziękujemy i pozdrawiamy
Załoga Mangowych Wywiadów

7 komentarzy:

  1. „Chuj wam na imię” ~ pewna osoba w pewnym miejscu pewnego dnia o 21:28

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż... coś mnie pokusiło do zajrzenia do powyższych prac, tzn. do tej pierwszej, ponieważ druga nie chce mi się wyświetlić... w każdym razie nie mogłam się powstrzymać od skomentowania ;/
    Już wiem, co miałyście na myśli mówiąc, że nie jest to najwyższych lotów opowiadanie. Jestem po prostu zdezorientowana tym, co przeczytałam. Pomijając kwestię charektru bohaterów, który w ogóle nie jest kanoniczny to ich... zachowanie wydaje się zupełnie nie na miejscu. W sensie, jacy koledzy, a do tego własny chłopak pozwoliliby dziewczynie iść po drewno w głąb lasu?
    Moim zdaniem Sakura powinna sobie zmienić jak najszybciej znajomych.
    Ale kontynuując... dosłownie im dalej w las, tym gorzej. Zupełnie nie widzę sensu w tym całym wilkołactwie. Po co to zostało tam umieszczone, ponadto jaki jest morał tego wszystkiego? Nie rozumiem, co chciała przekazać autorka, ponieważ to dzieło wydaje się nie mieć fabuły. Coś tam się dzieje, ale i tak jest nudno i non stop towarzyszy pytanie "po co"? Po co to zostało stworzone?
    No ale, żeby nie powiedzieć, iż wszystko jest katastrofalne, dostrzegam też jako taki potencjał autorki. Gdyby był konkretny zamysł myślę, że nie byłoby tak źle. Zresztą trzymam za nią kciuki, bo widać, że dziewczyna się starała, no i, że to są jej "początki":)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam "po co to wilkołactwo" i pomyślałam, że ty piszesz o wampirach xDDD Praca nie jest na niskim poziomie. Autorka ma pojęcie o interpunkcji, nie wychwyciłyśmy też wielu potknięć językowych, więc to jest jak najbardziej na plus. Samo opowiadanie nadaje się na bloga, nie koniecznie na partówkę, ale to miły wstęp do jakiegoś dłuższego opowiadania.
      Opowiadanie Bladego normalnie mi się wyświetla.

      Usuń
    2. A mi właśnie pokazuje, że zostało coś tam usunięte :(
      Właśnie! Masz rację, już wiem o co chodzi z tym opowiadaniem - ucina się jakby w połowie... Gdyby to dalej pociągnąć to kto wie - może nawet mi by się spodobało?
      I faktycznie, także zauważyłam, że ortografia i w ogóle stylistyka zdań są całkiem poprawne, dlatego też napisałam, iż autorka ma potencjał ^^
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Spróbuję zobaczyć co i jak z Bladym, ale z tego, co wiem, Kaori także nie ma problemu z otworzeniem

      Usuń

CREATED BY
MAYAKO
CREDIT: RENDER