21 maja 2013

1. Pierwszy wywiad!


Witajcie kochani! Przepraszam za opóźnienie, ale nie miałam Internetu!!
Dzisiaj wywiad z dziewczyną z bloga:  http://konoha-clans.blogspot.com/
1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogami?
Czytałam blog pewnej wspaniałej dziewczyny, która pisała o ShikaTema. W pewnym momencie w mojej główce narodził się pomysł, by także pisać o tym paringu. I tak się to zaczęło...
2. Co zachęciło Cię do oglądania Naruto? 
Zawsze kochałam oglądać Anime i czytać Mangę. W święta miałam dużo czasu, a chciałam sobie coś pooglądać. W Top liście Anime przodował "Naruto" i pomyślałam 'Czemu by nie?' i mnie strasznie zaciekawiło. 
3.Dlaczego Twoi wymyśleni bohaterzy są z Naruto?
Bo kocham to Anime. Do tego świat ninja daje nam duże pole do popisu i możemy wymyślać coraz to nowsze osoby. Do tego nie rozwija za szybko paringów, więc mamy o czym pisać. 
4. Dlaczego wybrałaś taki temat na historię? 
Moim pierwszym blogiem była para ShikaTema. Później miałam już ułożony koniec tej historii i pomyślałam, że warto to kontynuować. I tak rozpoczęłam moje pierwsze opowiadanie o "Naruto OC".
5. Po za oglądaniem Naruto co lubisz robić?
Dużo tego będzie... Oprócz tego kocham tańczyć, jeździć na snowboard'zie, czytać i oglądać dużo filmów. Zwłaszcza kocham filmy Leonarda Di Caprio, najbardziej "Inception". To najlepszy film EVER! Lubię rysować mangę. I oczywiście pisać opowiadania! Bez tego nie wyobrażam sobie życia...


~~~~
No to mamy pierwszy wywiad! Dużo się dowiedziałam o Drogiej Minnou Josei z blogów: 
http://shikari-forever.blogspot.com/
http://konoha-clans.blogspot.com/

1 komentarz:

CREATED BY
MAYAKO
CREDIT: RENDER